Uzay'ın içeriden ayaklandığı duyulurken serçe parmağımı gözüme soktum ve gözlerimi doldurdum.
Elimi hiç düşünmeden cam ile kestim ve yere oturdum.
"Ne oldu?" diye sorarak içeri giren Uzay'a dolan gözler ile baktım.
Madem beni oruspu olarak görüyor, ben de narin kızı oynarım.
İlgi oruspusu olmak bence zevkli olacaktı.
"Elim, acıyor. Su içecektim ve bir anda çatladı. Ah, elim kanıyor." dedim.
"Bakayım." diyerek elimi tutan Uzay'a baktım ve "Çok acıyor." diye sızlandım.
"Cam girmemiş, merak etme. Şimdi temizleriz." dedi ve bileğimden tutup ayağa kalkmama yardımcı oldu.
"Teşekkürler." dedim gülümseyerek.
Uzay'ın "Rica ederim." demesinin üzerine geri odaya dönmüştük.
Yatağın üzerine otururken Uzay "Buralarda kanı durdurmaya yarayacak bir bez falan olmalı." dedi.
Gözyaşlarımı elimin tersiyle sildim ve "Üzgünüm." dedim.
Bu dediğim Uzay'ı şaşırtmıştı. Yüz ifadesinden bu belli oluyordu.
"Niye?" diye sordu.
"Sana biraz kaba davrandım. Gece yaşadıklarımızı hazmedememiştim." dedim.c
Uzay yavaşça yanıma oturdu ve "Senin için daha zor olmalı." dedi.
Dolan gözlerim ile ona baktım ve "Senin için de zor olmalı." dedim.
"Şok olmama sebep oldu ama alıştım galiba. Yine de bir sorun var." dedi.
"Evlendiğimiz duyulmuş." dedim ondan önce.
"Evet. Boşanmamız imajımızı etkiler." dedi.
Derin bir nefes verdim ve "Bir süre evli kalalım. Sonra anlaşamadık, boşandık, deriz." dedim.
İçimden ise "Tabii ölmemiş olursan." diye geçirdim.
Bu evlilik işimi oldukça kolaylaştırmıştı. Onunla birlikte kalmayı başarırsam öldürmem çok daha kolay olurdu.
"Bir şey demek istiyorum ama hayır dersen anlayışla karşılarım." diyen Uzay'a merakla baktım.
"Seni dinliyorum." dedim.
"Boşanana kadar gerçek evliler gibi davranabilir miyiz?" diye sorunca "Ne?" diye bağırdım.
Aslında... İstediğim de buydu. Uzay ile beraber kalabilmek...
Bunun sayesinde ona daha çok yakınlaşıp güvenini sağlayabilecektim.
Yine de şaşırmış bir yüz ifade takınmam doğru olandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...