Sabah uyandığımda kollarını bana saran adama baktım.
Uzay'ın gözlerinin önünde gelen saçlarını geriye attırdım.
Saatin on bire geldiğini görünce ofladım. Hazırlanıp depoya gitmemiz lazımdı.
Yataktan kalktım ve üzerime bir şeyler giydikten sonra "Uzay, kalk hadi." diye seslendim.
Uzay söylenerek arkasını dönünce "Beş dakika süren var." dedim ve banyoya girdim.
Ellerimi yüzümü yıkadıktan sonra aynada kendime baktım.
Bitik bir haldeydim. Bu halimi Uzay'ın görmesini istemiyordum.
Saçlarımı ellerimle düzenledikten sonra yüzümü bir gülümseme taktım ve banyodan çıktım.
Uzay'ın ağzı açık uyumaya devam ettiğini görmem ile kahkaha attım.
Komodinin üzerindeki suyu aldım ve yavaşça Uzay'ın açık ağzına döktüm.
Uzay öksürerek yataktan doğrulduğunda gülerek "Günaydın." dedim.
"Lan sen beni öldürecek misin?" diye soran Uzay'a "Belki... Olabilir." dedim.
Uzay bu dediğime gülerken "Giyinip gel. Aşağıda bekliyorum." dedim.
Aldığım "Tamam." cevabının ardından odadan çıktım ve aşağı indim.
Salona geçtiğimde dün gece yastık arkasına sakladığım yüzüğü aldım ve cebime koydum.
Mutfağa gittim hızlıca ve musluğun altındaki dolabı açtım.
Dolabın önünde eğildim ve yüzük kutusunu cebimden çıkarıp en köşeye sakladım.
Burada yüzüğü bulmasının imkanı yoktu.
Dolabı geri kapatıp mutfaktan çıkmıştım ki Uzay'ın "Begüm." demesi ile irkildim.
Bir anda seslenmesi ürpermeme sebep olmuştu.
Merdivenlerden inen Uzay'a baktım ve "Efendim." dedim.
"Çıkmamız gerekiyor galiba." diyen Uzay'a "Haklısın, çıkalım." dedim.
"Çıkmadan önce seninle dün gece konuşacağım konuyu konuşmak istiyorum." diyen Uzay ile "Sonra konuşsak olmaz mı?" diye sordum.
Uzay bana yaklaşırken "Güzel bir konuşma olacağını tahmin ettiğim için şimdi konuşmak moralimizi düzeltmeye yarayabilir." dedi.
"O zaman bugün kötü olayları yaşadıktan sonra konuşuruz ve moralimiz yerine gelir." dedim.
"Hiç moralimizi bozmaya gerek yok bence." diyen Uzay'ın üzerine ofladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...