Bilerek

1.6K 173 79
                                    

Korkuyla Nurefşan'ın yanına geldiğimizde Alp hızla Nurefşan'ı kontrol etti ve "Güzelim iyi misin? Ne oldu? Bu kanlar ne?" diye sordu.

Fatih Bey, Alp'e bakıp "Güzelim demek." diye mırıldandığını duyduğumda Alp'in sıçtığını hissettim.

"Ben iyiyim." diyerek gülümseyen Nurefşan'a Fatih Bey "Bu kanlar da kimin?" diye sordu.

"Şey yapmış olabilirim." diyen Nurefşan ile meraklanmıştım.

Nurefşan tam konuşacakken Harun Bey içeri girdi ve "Öldü." dedi.

Uzay merakla "Kim?" diye sordu.

"Ayşenur olabilir." diyen Nurefşan ile Alp "Nasıl?" diye sordu.

Nurefşan elini direksiyondaki hareketlerini göstererek "Önce sağa gittim. Arabanın ön tekeri kaldırıma yaklaşınca geriye gittim. Sonra öne giderken pat! Çarpıvermişim." dedi.

Yalan söylüyordu! Yanlışlıkla falan çarpmamıştı.

Alp Nurefşan'a "Sen iyisin değil mi?" diye sordu.

"Evet, iyiyim. Emniyet kemeri hayat kurtarır!" diyen Nurefşan'a güldüm.

Nurefşan, Uzay'a baktı ve "Abi." dedi gülümseyerek.

Uzay, Nurefşan'a gülümsediğinde Nurefşan hızla Uzay'a sarıldı.

Uzay da Nurefşan'a sarılırken Harun Bey'in Alp'e baktığını gördüm.

"Sana bakıyor." diye fısıldadım.

"Fark ettim ama benim bakmaya gücüm yok." diyen Alp'e "Eve gittiğimizde üçümüz yalnız konuşuruz." dedim.

"Aynen." diyen Alp'e "Panzehir yanınızda mı?" diye sordum.

"Arabada. İşe yaraması bir günü bulabilirmiş." dedi Alp.

"Anlarım." dedikten sonra Uzay'ın koluna sarılan Nurefşan'a baktım.

Koala gibi Uzay'a yapışmıştı.

"Nurefşan iki dakika benim yanıma gelsene." dedim.

"Tabii yenge." diyerek yanıma gelen Nurefşan'a fısıldayarak "Bilerek çarptın, değil mi?" diye sordum.

"Benim tek yengem sensin. Gelmiş abimi çalmaya çalışıyor. Abim benim." diyen Nurefşan'a "Görümcelik işini biraz abartmış gibisin." dedim.

"Ben abimi sadece sana veririm yenge." diyen Nurefşan'a elimi yumruk yapıp uzattım.

Nurefşan da elini yumruk yaptığında tokalaştık.

Bu kızı da sonunda bozmayı becermiştik. İlk tanıdığımda fazla masumdu.

"Artık bana gidelim ve sakinliğe kavuşalım. Lütfen." dedim.

"Hadi öyleyse." diyen Fatih Bey ile salondan çıktık.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin