Yorucu

1.6K 174 27
                                    

Kolumu dürten Uzay'a döndüm ve "Efendim." dedim.

"Sanırım herkes uyudu." diyen Uzay'a "Galiba, içeriden ses gelmiyor." dedim.

"Ben ne zaman hatırlayacağım?" diye soran Uzay'a "Yarın hatırlarsın, endişelenme." dedim.

Uzay "Tamam." deyip yatağa uzandığında uyumak için gözlerimi kapatmıştım ki tekrar kolum dürtülmeye başladı.

Bıkkınlıkla "Bu sefer ne var Uzay?" diye sordum.

"Baba olacağım." deyince "Tebrik ederim seni." dedim.

"Sen de anne olacaksın." dediğinde "Karnımdaki bebeğin annesi sensin sanıyordum, bilgilendirdiğin için teşekkür ederim." dedim.

"Dalga geçmesene. Bu ciddi bir olay." dediğinde "Her gün yüz binlerce kadın hamile kalıyor ve benim hamile kalmam olağanüstü bir olay değil. Bu normal bir şey." dedim.

Uzay "Hayır, olağanüstü! Bir olay bu! Anne oluyorsun." dedi.

"Uzay sen benim kocamsın ve çoğu karı koca gibi yakınlaştık ve ben bu yakınlaşmadan hamile kaldım." dedim.

Uzay hevesle "Olsun." deyince "Bakışmamız üzerine hamile kalmadım Uzay! Olağanüstü değil ve biraz daha beni uykudan ayrı tutarsan tahtalı köyü boylarsın!" diye bağırdım.

Uzay korkarak "Tamam karıcım." dediğinde "Aferin, böyle adam ol." dedim ve gözlerimi kapattım.

Uzay yavaşça bana yaklaşıp sarıldığında tebessüm etmiştim ki Uzay yerinde durmayarak kıpırdanmaya başladı.

"Uzay defol git odadan." dedim sinirle.

"Ama neden?" diye sorduğunda "Lan uyutmuyorsun!" diye bağırdım.

"Uykum yok!" diye bağıran Uzay ile küfürler yağdırmamak için kendimi tuttum.

"Acaba bu uyku aşkı hamilelikten dolayı mı? Yoksa normalde de bu kadar uyku sever misin?" diye sordu Uzay.

Sakinleşmek için derin bir nefes verdim ve "Hamilelikten büyük ihtimalle. Ayrıca senin için iki gün boyunca şehirlerarası on beş saat gittiğimi ve İstanbul'da seni bulabilmek için gerçekleştirdiğim uğraşların ne kadar yorucu olduğunu hatırla." dedim.

"Haklısın galiba." diyerek düzgünce yatan Uzay ile gözlerimi kapattım.

Tekrar yatakta dönmeye başlayınca sinirle sırtına tekme attım.

Uzay yüz üstü yere düşünce yastığını aldım ve eline tutuşturdum.

"Git ve koltukta yat." dedim sinirle.

Uzay bana masumca bakmaya çalışırken "Gitmezsen sırtına bu sefer de kurşun gelir." dedim.

Uzay odadan çıkınca derin bir nefes verdim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin