Çatıya çıktığımda hızlıca silahımı hazırladım.
Saat geç olmadan halletmek için patronun attığı ,Selim Yabancı'nın kaldığı, evin konuma yakın bir evin çatısına çıkmıştım.
Keskin nişancı tüfeğimi evin içini görebilecek bir konuma yerleştirdiğimde yere yüz üstü yattım ve dirseklerimi yere dayıyarak kafamı hafifçe kaldırdım.
Şu an Selim Yabancı ortalıkta görülmüyor.
Sıkıntıyla telefonumu açtım ve istemesem de babamla olan sohbete girdim.
"Begüm!"
"Evlenmişsin!'
"Bunu bize ne zaman söyleyecektin?"
"Tüm çevremiz nasıl olduğunu soruyor."
"En kısa zamanda eve gel ve bu rezilliği açıkla."
Derin bir nefes verdim ve babamın mesajlarına cevap verdim.
"Söylemeyi düşünmüyordum."
"Yanınıza da gelmeyi planlamıyorum."
"Ve gelmeyeceğim."
"O harika (!) çevreniz ile de siz uğraşın."
Babam mesajlarımı gördükten sonra "Delirdin mi sen! Buraya geleceksin diyorsam geleceksin." yazdı.
"Sıkıyorsa gel kendin al." yazdım sinirle.
"Kocan olacak herif bizim işlerde bile değilmiş. Adamı bok yolunda öldürecek misin? Aklını başına topla!"
Gelen mesaj sinirimi bozarken "Bak şu an aklımı başıma topladım." yazdım ve babamı engelledim.
"Ellerini kaldır!" diye bağıran adam ile ayağa kalktım ve arkama döndüm.
Babam ile konuşurken dikkatim dağılmıştı ve gelen gideni kontrol etmemiştim.
Çatıya çıkan on adamın hepsi silahlarını bana doğrultmuştu.
"Ellerini havaya kaldır." diyerek sözünü tekrarlayan adam ile "Bence konuşarak halledebiliriz." dedim.
Ellerimi daha kaldırmamışken arkamda duran elim ile telefonumun ana menüsüne girdim.
Kişiler rehberim ana ekranımın sağ altında bulunuyordu.
El yordamı ile uygulamaya girdim ve rastgele birini aradım.
Zaten rehberimde annem, babam ve Uzay dışındaki herkes bizim taraftan insanlardı.
Telefonun açılma sesi duyulurken adam "Sana ellerini havaya kaldır dedim!" diye bağırdım.
"Sakin ol, dostum. Alt tarafı bu ıssız yerdeki evinize yakın evin çatısında keskin nişancı tüfeği ile duruyorum." dedim.
Umarım telefonu açan kişi nerede olduğum hakkında ipucuyu alabilmiştir.
Adamlardan biri sinirle kolumdan tutunca telefonum yere düştüm.
"Gidelim, patron bekliyor." dedi aynı adam ve çatıdan çıktı.
Şu an onlara karşı gelemezdim. Silahsızdım ve kişi bakımından dejavantajlıydım.
Umarım telefonumu açan kişi zeki biridir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...