Öleceksin

2.9K 239 237
                                    

"Bunu yapmak zorunda değilsin. Sadece ailem bu şekilde evlendiğimi öğrenmeseler iyi olur. Biraz bu konularda sertler." dedi.

"Tabii. Sonuç olarak bu bulunduğumuz konumdan ikimiz de sorumluyuz. Birbirimize yardım etmemiz lazım." dedim gülümseyerek.

Ah, gülmekten sinirlerim bozuldu. Gülmek bana göre değil.

Bir de bu eziğe yakınlaşmak için iyi davranıyorum.

Öldürmek için hazır bekleyen hislerim kuduruyordu.

"Teşekkürler. Senin ailene de gideriz." deyince "Aklından bile geçirme." dedim.

"Niye?" diye soran Uzay'a "Aramız kötü." dedim.

"Niye?" diye sorunca "Anlatmasam daha iyi." dedim.

"Peki, sen hazırlan. Ben otelden çıkış yapayım." diyen Uzay'ı kafamla onayladım ve ayağa kalktım.

"Banyoda bez olacaktı. Eline sar." diyerek odadan çıkan Uzay'ı umursamadım.

Yüzümden anında gülümseme silinirken derin nefes verdim. İyi bir insan olmak iğrençti.

İkram olarak konulan kolonyanın kapağını açtım ve avuç içime sıktım.

Hafif bir yanma hissi duyarken bunu umursamadım.

Etrafta bir eşya bırakmadığıma emin olduktan sonra otel odasından çıktım.

Asansöre yönelmiştim ki Uzay hızlıca merdivenlerden yukarı çıkarak yanıma geldi.

"Gidiyor muyuz?" diye sordum.

"Magazinciler otelin önünde pusu kurmuş. Görevliler arkada da çıkış var, dedi. Oradan çıkacağız." dedi.

"Tamam." dedim ve Uzay'ın ardından yürümeye başladım.

Acil çıkıştan aşağı inerken merdivenlerden çıkan temizlik görevlisi dikkatimi çekti.

Bir düğmesini yanlış iliklemişti. Böyle lüks bir otelde her bir çalışan özenle giyinmesi gerekirdi.

Görevlinin eli beline giderken Uzay'a "Eğil." diye bağırdım.

Uzay dediğimi yerine getirmek yerine görevliye bakarken görevli belinden silah çıkarmıştı.

Silahı bana doğrulturken hiçbir şey yapmadım.

Silahı bana bir metreden yakın tutuyordu.

İstesem silahını hızlıca alıp görevliyi etkisiz hale getirebilirdim ama Uzay'a narin kızı oynamıştım.

"Öleceksin Begüm Karaay." demesi ile kaşlarımı çattım.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin