Saat on ikiye gelirken gözlerim uykusuzluktan gidiyordu.
Uzay ile o konuşmayı yaptıktan kısa bir süre sonra ailesi ile birlikte yemek yemiştik.
Şimdi ise hep birlikte salonda oturuyorduk.
"Sizin yüzükleriniz nerede?" diye soran Ayşen Hanım ile "Pek yüzük falan alacak zaman olmadı." dedim.
"Öyle şey olur mu? Şimdi sizin düğününüz de olmadı. Bunların hepsinin halledilmesini istiyorum." dedi Ayşen Hanım.
"Düğüne falan hiç gerek yok." dedim.
Uzay da beni onaylayınca Ayşen Hanım giydiği ayakkabıyı çıkardı ve Uzay'ın kafasına attı.
Uzay "Anne!" derken Ayşen Hanım oralı bile olmadı.
"Yarın gidip kendinize yüzük alıyorsunuz. Düğün işleri ile ben ilgilenirim." dedi.
Tam bir şey diyecekken Ayşen Hanım'ın ayakkabısının diğer tekini çıkardığını fark ederek sustum.
Bu yaptığım Ayşen Hanım'ın hoşuna giderken Fatih Bey "Bugün Uzay'ın eski odasında kalırsınız. Yarın kendi evinize çıkarsınız artık." dedi.
Aynı evde yaşama durumu da vardı tabii. Şimdi Uzay'ın evine taşınsam tüm eşyalarım kendi evimde kalacak ve kendi bildiğim yerden ayrılmış olacağım.
Eğer benim eve taşınırsak birçok düzenleme yapmam gerekir.
En iyisi kendi evime taşınmaya ikna etmem. Biz taşınana kadar adamlarıma evi düzenletirim.
"Begüm, uykun geldi gibi. Odaya çıkalım mı?" diye soran Uzay'a "İyi olur aslında." dedim.
"İyi geceler." diyerek gülümseyen Nurefşan'a "İyi geceler." dedim ve Uzay'ın ardından odasına çıktım.
Uzay'a bir şey demeden ince bir örtü aldım ve yere serdim.
Yatağın üzerinden bir yastık aldıktan sonra örtünün üzerine koydum ve yere yattım.
"Begüm yerde mi yatacaksın?" diye soran Uzay'a "Evet." dedim.
"Geç yat şu yatağa. Mantık olarak evliyiz ve yanımda yatmanın bir sakıncası olmaz. Birbirimize dokunmadan yatıp uyuruz." dedi Uzay.
"En son seninle aynı yere oturduğumda evlenip sevişmiştik. Aynı yatakta yatarsak sonucu kestiremiyorum." dedim.
"Begüm, saçmalama yat şuraya." diyen Uzay'a cevap vermedim.
Birkaç saniye sonra kendimi uykunun kollarına atarken Uzay'ın beni kucağına alıp yatağa yatırdığını hissedebiliyordum.
Yine de ses etmedim. Çok uykum vardı ve bunun kavgasını edemezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...