"Bu hikaye bana başka bir hikayeyi hatırlattı. Acaba oğlunuz ve kızınız o zaman kaç yaşındaydı?" diye sordum.
"Oğlum birkaç ay sonra iki yaşına girecekti. Kızım ise birkaç aylıktı. Annesinin kucağındaydı, Zaten böyle kurtulmuş." dedi acıyla.
"Galiba oğlunuz yaşıyor." dedim.
Harun Bey heyecanla "Nasıl?" diye sorduğunda "Onun hiç fotoğrafı var mı?" diye sordum.
Harun Bey titreyen elleri arasında telefonunu açtı ve galeriden küçük bir oğlanın fotoğrafını açtı.
Alp'in şu anki hali ile hiç benzemiyordu ama denemekten zarar gelmezdi.
Alp'i aradım ve telefonu hoparlöre aldım.
"Efendim Begüm." diyerek telefonu açtığında "Ne yaptınız?" diye sordum.
"Bu itin hiçbir şeyden haberi yok. Geberttim. Şimdi yanınıza geliyorum." demesine karşılık "İyi yapmışsın." dedim ve derin bir nefes verdim.
"Alp hiç küçüklük fotoğrafın var mı?" diye sordum.
"Yetimhaneden bir, bilemedin iki tane vardır. Niye sordun?" diye sorduğunda "Soru sorma, at." dedim.
"Çocuğun bana çekemez, biliyorsun. Değil mi?" diye soran Alp ile yalandan güldüm.
"Şimdi fotoğrafını at." dedim.
"Yolladım." diyen Alp'in yüzüne telefonu kapattım ve attığı fotoğraflara baktım.
"Evet, oğlunuz yaşıyor." dedim gülümseyerek.
"Na-nasıl? Alp Bey mi ama ismi değiştirilmiş." dedi Harun Bey.
Telefonumu ona döndürdüm ve "Evet, oğlunuz Alp." dedim.
Ellisine merdiven dayamış adam karşımda ağlarken benim de gözlerim dolmuştu.
"Lütfen, böyle ağlamayın. Beni de ağlatacaksınız." dedim.
Adam öne doğru eğildi ve kafasını dizlerime dayarken "Size ne kadar teşekkür etsem az, siz olmasaydınız bu günleri göremeyecektim." dedi.
Dayanamayarak ağlarken adamın omzunu tutarak geri doğrulmasına yardım ettim.
Gözyaşlarımın arasından "Sizin adınıza çok mutlu oldum." dedim.
"Müsaadeniz ile eşime haber vermeliyim." diyen Harun Bey'e "Tabii, haber verin." dedim.
Gözyaşlarını silerken titreyen elleri ile karısını aradı.
"Benim sevdiğim adam beni niye arayamıyor?"
Bu düşünce kafamın içinde kalbimi sızlatırken ağlamam şiddetlendi.
Arabanın kapısı açıldığında gelene baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...