Uyandığımda daha önce görmediğim bir otel odasındaydım.
Yatakta doğrulduğumda üstümde hiçbir şey olmadığını fark ettim.
En son hatırladığım Uzay ile barda eğlendiğimizdi.
Yanımda yatan Uzay'ı uyandırmadan yataktan kalktım ve hızlıca üzerimi giyindim.
Eşyalarımı kontrol ettikten sonra derin bir nefes verdim.
Kasıklarımdaki ağrıya bakarak yaptığımıza emindim. Yine de kontrol etmek istiyordum.
Uzay'ın üzerindeki örtüyü kenara çektiğimde gördüğüm sahne ile dudağımı büzdüm.
Komodinin üzerindeki su şişesini aldım ve kapağını açtıktan sonra Uzay'ın yüzüne döktüm.
Uzay söylenerek uyanırken ona bakmaya başladım.
Kendine geldiğinde önce bana sonra kendine baktı ve çıplak olduğunu fark ederek hızla yastık ile erkekliğini kapattı.
"Çok başım ağrıyor." diyerek söylenince "Gece geç uyumaktandır." dedim.
"Emin olmaktan soruyorum. Acaba uyanmadan önce yanımda, çıplak mıydın?" diye sordu.
"Evet."
"Sarhoş olup yatmışız işte. Hatırladığın bir şey var mı? Ben en son barda eğlendiğimizi hatırlıyorum." dedim.
"En son bardan çıktığımızı ve adamlarıma izin verdiğimi hatırlıyorum." dedi Uzay.
"İyi bok yemişiz. Senin kadar ben de suçlu olduğum için susuyorum. Kendime gelmek için bir elimi yüzümü yıkayacağım. Sen de yastığın da ırzına geçmeden önce üstünü giyin." dedim ve banyoya gittim.
Uzay arkamdan söylenirken aynada kendime baktım. Gözlerim uykusuzluktan şişmişti.
Elimi yüzümü yıkarken Uzay kapıyı tıktıklayınca "Ne var?" diye sordum.
"Belki içini rahatlatacak bir şey diyebilirim." diye kapı arkasından konuşunca "Gece oldu ve bitti. Rahatlatmak için ne diyebilirsin?" diye sordum.
"Evlenmeden seks yapmamışsın." deyince hızla kapıyı açtım ve "Ne!" diye bağırdım.
Pantolonunu geri giymiş, üstü çıplak bir şekilde karşımda duruyordu.
"Giyinirken aynada gördüm." diyerek sırtını bana dönünce sırtındaki tırnak izlerimin yanında siyah kalemle yazılan yazıyı okudum.
"Karı, kocayız!
-Begüm""Sadece bir şaka olabilir mi?" diye sordum.
"Pek sanmıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...