Kavrayamamıştı

3.7K 252 324
                                    

Yazarın Anlatımından Devam

Genç kadın gülerek çıplak bedenini yatağa bırakırken yanındaki adama baktı.

İkisi de birbirine yakınlaşmayı o kadar kafaya koymuşlardı ki sarhoş olduklarında yaptıkları yakınlaşmanın çok ötesine geçmişti.

"Lan ben seni öldürecektim. Evlenip sevişmeyecektim." diyerek gülen adamın aklı o kadar bulanmıştı ki yanındaki kadına hedefini söylemişti.

"Biliyor musun? Ben de seni öldürecektim!" diye bağıran kadın ile ikisi de kahkaha atmaya başladı.

"Patronum olanları öğrendiğinde iyi bir azar çekip işini en kısa sürede halletmemi isteyecek." dedi adam.

"Benimki de aynısını isteyecek. İyi olan diğerini öldürsün." dedim.

"Az önce seks yaptık." diyen adam durumun ciddiliğini daha kavrayamamıştı.

Kadın kaşlarını çattıktan sonra yatakta hafifçe doğruldu ve "Uzay, ben evlenmeden seks yapmayacaktım." dedi.

"O yüzden evlenmemiş miydik?" diye sordu adam.

Kadın şaşkınlıkla "Biz evlenmiş miydik?" diye sordu.

"Kim evlenmiş?" diye soran adamın üzerine ikisi de tekrardan kahkaha atmaya başladı.

"Sen bana yüzük almadın. Ne hayırsız kocasın!" diye bağırdı kadın.

"Anında evlenip seks yapmak isteyen kimdi?" diye sordu adam.

Kadının "Sensin." demesi ile adam "Buradan bahane üretemeyeceğim. Hayırsız bir adamla evlendin." dedi.

Kadın somurtarak "Bir de zengin olacaksın. Bir yüzüğü çok görüyorsun." dedi.

Adam yavaşça kadına yaklaştı ve ona sarılıp "İş insanları olarak evliliğimiz ses getirecek. Maalesef benden kolay kolay ayrılamazsın." dedi.

Kadın sırıtarak "Unutmuşum. Koca katili olacağım." dedi.

"Belki de senden önce ben seni öldürürüm. Böyle bir kadına nasıl kıyacağım, bilmiyorum. En kötü öldmeden önce son kez seks yaparız." dedi adam.

"Aslında daha yorulmadım gibi." diyen kadına, adam tek kaşını kaldırıp baktı.

"Bu bir teklif miydi, karıcığım?" diye sordu.

"Olabilir, kocacığım." diyen kadının üzerine adam dudaklarını birleştirmişti.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin