Vefat

1.6K 162 53
                                    

Müşerref Teyze'nin bahçesine girdiğimde hep bahsettiği torunun ve yaşlı bir teyzenin geldiğini gördüm.

"Ben geldim!" diye bağırdım ve bahçedeki masaya oturdum. 

Müşerref Teyze menemeni masaya getirirken "Hoş geldin guzum." dedi.

"Hoş bulduk." dedim ve misafir olarak gelen yaşlı teyzeye döndüm.

"Siz de hoş geldiniz, ben yan tarafta oturuyorum." dedim. 

"Ben de buralarda oturuveriyorum. Gaç aylık gız?" diye soran kadın ile anlamayarak "Efendim." dedim.

"Bebiş diyorum gıı, gaç aylık?" diye soran kadına "Yok, ben hamile değilim." dedim. 

Bir anda eliyle yanaklarımı sıktı ve "Bene bak biyü." dedi. 

Dediği gibi ona baktığımda "Ben bakışından anlayıveririm. Gebesin gız sen." dediğinde "Ben hamile falan değilim." dedim. 

"Degidi anam de! Gaç yıllık tecrübeler var bende. Bilmez miyim gebe gadının gözlerini." diyen kadına tam cevap verecektim ki Müşerref Teyze televizyon bakan torununa "Gız, geliver gari! Aş ediverdim!" diye seslendim. 

Torunu İstanbul Türkçesi ile "Geliyorum!" diyerek yanımıza geldiğinde şaşkınlıkla bana baktı. 

Sorarcasına "Begüm Karaay?" dediğinde "Benim." dedim. 

Gözlerini kaçırırken "Az önce haberleri izliyordum, başın sağ olsun." dedi.

"Ne? Anlamadım." dedim. 

"Eski eşiniz, Uzay Karaay vefat etmiş. Bugün ikindi vakti cenazesi varmış." diyen kız ile hızlıca ayağa fırladım. 

Oturduğum sandalye yere düşerken "Televizyonda mı?" diye sordum. 

"Evet, haber daha bitmemişti." diyen kız ile koşarak televizyonun yanına gittim ve kumandadan sesi açtım. 

"Bir ay önce Begüm Karaay'dan ayrıldığı için depresif bir hale girdiği bilinen Uzay Karaay bugün evinde ölü halde bulundu. Son zamanlardaki halinden dolayı kafasına sıkarak intihar ettiği düşünülen ünlünün soruşturması devam ediyor."

Sunucu yeni bir habere geçerken elimin titrediğini hissediyordum. 

"Çok üzgünüm." diyen kıza cevap vermeden "Gitmem lazım." dedim ve koşarcasına evden çıktım.

Evime gittiğimde telefonumu açtım ve buraya ilk taşındığımda yaptığım acil durum planına uygun olarak İlker'in kardeşi, İlknur'u aradım. 

Telefonu ilk çalışta açtığında "Muğla merkez, anlaştığımız otopark." dedim ve telefonu kapattım. 

Acil durum çantamı aldıktan sonra evden çıktım ve arabama bindim.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin