Tercih

1.6K 161 39
                                    

Uzay "Sen ne yaptığını sanıyorsun!" diye bağırdığında belimden tabancamı çıkardım ve Ayşenur'a "Yüzüğü çıkar." dedim. 

"Tek derdin bir yüzük mü? Ayşenur ver şu deliye yüzüğü, defolsun gitsin." dedi Uzay. 

Ayşenur yüzüğü çıkarıp bana verdiğinde boynumdaki kolyeyi sertçe çıkardım. 

Uzay'a döndüm ve gözyaşlarımın arasından "Ben senin sözüne uydum ve bu kolyeyi bir an bile yanımdan ayırmadım, Uzay. Şimdi hafızan yok ve bu şerefsizlerin oyununa kanıyorsun fakat bana evlilik teklifi etmek için aldığın yüzüğü bu kadının parmağına takamazsın." dedim.

"Ne dediğini bilmiyorum." diyen Uzay'a kolyeyi verdim ve "Karekodu okut." dedim. 

Uzay umursamadan kolyeyi yere attı ve "Nişanlıma vurdun ve sana olan saygımı bitirdin. Bizden uzak dur." dedi.

"Uzay hafızan yok, şansını zorlama." dedim. 

"Belinde silah ile gezip şiddet uygulayan bir kadın yerine nişanlımı tercih ederim." dedi.

"Yalancı, bana sadece acı çektirmek için sana yaklaşan, düşmanımın kardeşi olan bir kadına karşılık ben mi? Beni bu kadınla karşılaştırman yazık! Ben senin sevdiğin kadındım lan! Ben senden ayrılırken bile "Başkasını bul." diyemedim! Ben seni paylaşamayacak kadar aşıktım! Şimdi tek bir sözümü bile dinlemiyorsun!" diye bağırdım sinirle. 

Harun Bey bağırışlar ile içeri girerken Uzay'a "Hafızan yok diye ne yapacağımı bilmiyorum! Seni nasıl aradık biliyor musun? Senin için neler yaptık! Şimdi o küçük beynini çalıştır ve adam gibi beni dinle!" diye bağırdım.

"Evimden git." diyen Uzay'a "Sen aptalın tekisin. Şimdi gidiyorum ama şunu bil. Ben bir tek seninle oldum ve sen sadece benim olacaksın." dedim. 

"Ya benimsin ya da kara toprağın mı diyorsun?" diyerek gülen Uzay'a "Hayır. Ya geri benim olursun ya da önce hamileyim diye yalan söyleyen nişanlından başlayarak buraları ceset tarlasına çeviririm." dedim. 

"Kolay gelsin." diyen Uzay'a tam cevap verecektim ki Harun Bey "Begüm Hanım bebek için durum zararlı olmaya başlıyor. Gitsek iyi olur." dedi. 

Ayşenur'a baktım ve "Yarın düğünde görüşürüz. Pardon, cenazen diyecektim." dedim ve bahçeden çıktım.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin