Yakıştı

2K 182 209
                                    

Arabanın ön, yolcu koltuğuna oturduğumda Uzay bagajdan bir çanta alıp şoför koltuğuna oturdu.

Çantayı bana uzattıktan sonra "İçinde yedek kıyafet ve pansuman için malzeme var. İhtiyacın olanını al." dedi.

"Sağ ol." dedim ve çantayı alıp fermuarını açtım.

Uzay arabayı sürmeye başlarken üzerimdeki gömleğin düğmelerini açmaya başladım.

"Kızım ne yapıyorsun?" diye bana bakan Uzay'a "Araba kullanıyorsun, önüne bak." dedim.

Uzay yola bakarken gömleğimi çıkardım ve çantanın içinden aldığım kremin ne işe yaradığına bakındım.

Uzay'a sırtımı döndüm ve "Sırtım şu an nasıl?" diye sordum.

Uzay hayranlıkla "Çok şey." diyordu ki "Uzay yara bakımından diyorum!" diye bağırdım.

"Ha, o bakımdan. Morarmış." deyince "Masanın üstüne düştüğüm vakit olmuştur." dedim sinirle.

Uzay cevap vermezken "Arabayı kenara çek." dedim.

Uzay beni dinleyerek arabayı park ettiğinde kremi ona verdim ve "Şunu sırtıma sür." dedim.

Kremi elimden alıp sırtıma sürerken çantadan yara bandı çıkardım.

"Tamam, sürdüm." diyen Uzay ile çantadan ona ait olan siyah tişörtü çıkardım ve üzerime geçirdim.

"Yakıştı." diyen Uzay'ı umursamadan "Yaklaş." dedim.

Uzay kaşlarını çatarken kolundan tuttum ve kendime yakınlaştırdım.

Uzay bana bakarken kaşına baktım ve "Sadece yıkayıp bıraktın, değil mi?" diye sordum.

"Önemsiz bir şey." demesi ile "O yarayı ben açtım, önemlidir." dedim.

Uzay bu dediğime gülerken kaşının üzerine yara bandını yapıştırdım.

"Aslında öpmek daha etkili bir iyileştirme yöntemi." diyen Uzay'a "Aşk evliliği yapmadık Uzay." dedim.

"Bugün öptüğünü unutma." demesi ile gülerek "Onunla yetin o zaman." dedim.

Uzay bana ümitle bakarken "Seni öldürmeyi hala düşünüyorum. Adam gibi dur." dedim.

"Sen iste yeter karıcım." diyerek arabasını sürmeye devam eden Uzay'ın kolumu çimdikledim ve "O boynunu keseceğim." dedim.

"Balayına bence de ülke dışı güzel olur. Tam olarak neresini istiyorsun?" diye soran Uzay ile sabır çektim.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin