Güzel

1.6K 177 38
                                    

"Tamamdır." diyen Alp ile Uzay "En geç yarın tüm olanları hatırlayacağım yani." dedi.

"Aynı zamanda en geç yarın o kadınla yakın olmanın ve onu tercih etmenin cezasını da alacaksın Uzay Bey." dedim.

"Ben masumum." diyen Uzay'ın kafasına yastık fırlattım ve "Bir kere daha masum olduğunu söylersen seni gebertirim." dedim.

Uzay "Anlaşıldı." derken Alp'e baktım.

"Bizim, Begüm ile ufak bir işimiz var. Siz oturmaya devam edin, hemen geleceğiz." dedi Alp.

Nurefşan merakla "Nereye?" diye sorduğunda "İşimizi halletmeye." dedim ve ayağa kalktım.

Nurefşan bu dediğime somurturken Alp ile birlikte evden çıktık.

Evin önünde çevreyi kolaçan eden Harun Bey'i gördüğümde sesimi çıkarmadım.

Ne diyeceğimi bilemiyordum. Daha kendi içimden bile baba demeye hazır değildim.

Alp "Müsait misin?" diye Harun Bey'e sorduğunda Harun Bey hızla bize döndü.

"Durumdan bahsettim." dedim tebessüm ederek.

Harun Bey bir anda Alp'e sarıldığında "Oğlum." dedi.

İkisinin de gözleri dolarken "Aslında bir şey daha var." dedim.

Harun Bey merakla bana bakarken Alp'e "bana yardım et" bakışı attım.

"Kız kardeşim de burada." diyen Alp ile Harun Bey şaşkınlıkla bana baktı.

"Ben de yeni öğrendim." dedim çekinerek.

"Şimdi ben dede mi olacağım?" diye sorunca gözlerim dolmuştu.

"Evet, dede olacaksın." dedim.

Bana sarılması ile dayanamayıp ağlamaya başladım.

"Güzel kızım benim." demesi ile ağlamam şiddetlenmişti.

"Baba." dedim titreyen sesimle.

Hayatım boyunca hiç baba sevgisi görmemiştim ve bu... Çok güzel bir histi.

"Neler oluyor?" diye sorarak yanımıza gelen Uzay'a baktım.

"Şimdi benim torunumun babası Uzay Bey mi?" diye soran babamın üzerine Uzay "Alp'in adamının kızı ile mi evliyim? Senin baban başkası değil miydi?" diye sordu.

"Değilmiş. Ayrıca Alp, benim abim." diye mırıldandım.

Uzay çekinerek Alp'e baktığında Uzay "Umarım Nurefşan için seninle konuşmamışımdır." dedi.

"Konuştun." diyen Alp ile Uzay masumca sırıttı.

"Bu olanları herkes bilmeli ve baba artık birinin adamı olarak çalışmayacaksın. Bir dakika, ben annemle tanışmak istiyorum! Çok heyecanlandım! Ay, biri beni durdursun." dedim heyecanla.

"Az önce ağlamıyor muydun sen?" diye soran abime baktım ve "Ağlamamı mı istiyorsun?" diye sordum.

"Begüm hamilelik hormonlarına daha alışamadım." diyen abimi takmadan triplenerek eve girdim.

Arkamdan konuştuklarını duyabiliyordum ama pek karışasım yoktu.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin