Eve geldiğimiz vakit gülümseyerek Uzay'a baktım ve "Hadi bir şeyler yapalım!" diye bağırdım.
"Seks gibi bir şeyler mi?" diye soran Uzay'a "Ya da seni dövebilirim." dedim.
"Dışarı çıkıp gezmek ister misin?" diye sorunca "Olabilir." dedim.
Uzay derin bir nefes verdi ve "Bana niye söylemedin?" diye sordu.
İlaç işini öğrendiğini düşünerek "Üzgünüm, üzülmeni istemedim. Sonuç olarak birbirimizi..." diyordum ki Uzay sözümü kesti.
"Şirketler tamamen senin hakkın. Babana niye şirketleri devrettin?" diye sorunca derin bir nefes verdim.
"Bu işlerden uzaklaşmak istiyorum. Baştan başlayacağım." dedim.
"Begüm, beni kandırma. Babana zorunlu olmadan asla yardım etmezsin. O herif bizi öldürmeye çalıştı!" diye dehşetle konuşan Uzay ile "Haklısın, zorundaydım." dedim.
Uzay endişeyle "Niye? Bilmediğim ne oldu? O herif sana zarar mı vermeye çalıştı?" diye sordu.
"Sen vurulduğunda patronu aradım ve adamlarının sen iyileşene kadar saldırı düzenlememesini istedim." dedim.
"O da bunun karşılığında şirketlerini mi istedi?" diye sordu Uzay.
"Babamın istediğini yapmamı istedi ve babam da şirketleri istedi." dedim.
Uzay bana yaklaştı ve elini elimin üzerine koyarken "Benim için niye bunu yaptın?" diye sordu.
"Sen olsan benim için şirketlerinden vazgeçmez miydin?" diye sordum.
Uzay bu dediğime şaşırsa da "Tabii ki vazgeçerdim. Senin yaşamandan önemli değil." dedi.
"O zaman bu konuyu uzatmanın bir gereği yok." dedim.
"O şirketler senin hakkın ve şirketleri geri alacağız." dedi.
Uzay'ın bu dediğine gülümseyerek "İstemiyorum." dedim.
"Ama neden? O şirketler senin hakkın." diyen Uzay'a "Hayatta daha önemli şeyler var. Hem şirketler çok yoruyor. Kafamı dağıtmaya ihtiyacım var." dedim.
Uzay bu dediğim ile tatmin olmazken "Bana kendi şirketinde bir iş vermez misin?" diye sordum.
"İste şirketi senin üzerine yapayım." diyen Uzay'a tebessüm ederek ayağa kalktım ve "Hadi dışarı çıkalım ve tüm kötü olayları unutalım. Şu bir hafta boyunca hayvan gibi eğlenmek istiyorum." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...