Sabah uyandığımda saat dokuza geliyordu. İlk kez horozların sesini duyup uyanmamıştım.
Yataktan kalktım ve uykulu gözler ile banyoya gittim.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aynada kendime baktım. Tüm yorgunluğum gitmişti.
Gelen kızartma kokusu ile mutfağa gittiğimde herkesin burada oturduğunu gördüm.
"Günaydın." dedim gülümseyerek.
Herkesten "Günaydın." cevabını aldığımda Uzay'ın yanına oturdum.
Yanağının kızarmış olduğunu görmemin verdiği merakla "Ne oldu?" diye sordum.
Gülerek "Seninki sabahın köründe horozlar ile kavga etmiş." diyen abim ile "Anlamadım, ne?" diye sordum.
"Çok fazla bağırıyorlardı! Karım ve çocuğumu uyandıracaklardı." diyen Uzay'a gülerek "O yanağın da horoz ile girdiğin kafes dövüşünde mi oldu?" diye sordum.
"Müşerref Teyze beni hırsız sanıp terlik fırlattı." diyen Uzay ile kahkahamı tutamadım.
"Yenge senin için harika şeyler hazırladım. Hadi soğumadan yiyin." diyen Nurefşan'a "Teşekkür ederim." dedim ve tabağıma peynir aldım.
Uzay bana sormadan tabağıma kızartma koymaya başlayınca "Canım kızartma çekmiyor." dedim.
"Olsun sen ye." diyen Uzay'a "Yemeyeceğim diyorum. Anlamıyor musun?" diye sordum.
"O zaman çocuğumun hakkı kadar ye. " diyen Uzay ile "Yemeyeceğim işte! Zorlama, kafanı uçururum." dedim.
"Kalori almaktan çekiniyorsan beraber yakardık." diye mırıldanan Uzay ile ayağa fırladım.
"Hatırlıyorsun!" diye bağırdım.
Uzay ayağa kalkarken gülerek "Evet." dedi.
Hızla boynuna sarıldım. Her şeyi unutmuş olan Uzay oldukça sinir bozucu olmuştu.
Uzay dudaklarımızı birleştirmek için bana yaklaşırken abimin yalandan öksürmesi ile bir adım geriye çekildim.
"Ben anlamadım, abimin hafızasının yerine geldiğini nasıl anladın?" diye soran Nurefşan ile Uzay gülmemek için kendini zor tutuyordu.
"Daha önce kalori ile ilgili aramızda bir sohbet geçmişti." dedim gülümseyerek.
Uzay sadece benim duyacağım şekilde "Ateşli bir konuşmaydı." deyince kolunu çimdirdim.
Uzay kolunu ovalarken geri sandalyeme oturdum ve aileme baktım. Annem ile de tanışmak için sabırsızlanıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...