"Tamam. Onu da çok geç olmadan hallet." diyen patrona "Erken değil mi?" diye sordum.
"Uzay'ın karşı taraftaki mafyalardan olduğuna dair ipuçları var. Emin değiliz ama işini hızlı halletmen senin için faydalı olur." dedi.
"En kısa sürede hallederim." dedim ve telefonu kapattım. O sırada babamdan mesajlar olduğunu gördüm. Ona daha sonra da bakardım.
Hızla en güvendiğim adamıma mesaj gönderdim.
"Uzay Karaay. Bir ay önce falan bir bıçaklanma vakası yaşamış. Olayın her şeyini araştır."
"Başka bir şey dikkatini çekerse onları da araştır."
"Karşı tarafın mafyası olduğuna dair kanıt bulmaya çalış."
Anında "Tabii efendim." diye cevap gelince telefonu kapattım.
Telefonu geri cebime koyarken yemek odasına geri girdim ve "Kusura bakmayın, biraz uzun sürdü." dedim.
"Bir sıkıntı mı var?" diye sordu Uzay.
"Yo, iyiyim." dedim ve yanına oturdum.
"Emin misin? Yüzün tuhaf." diye fısıldayan Uzay'a "Babam mesaj atmış. Ona canım sıkıldı." diye fısıldadım.
"Ne yazmış?" diye sorunca "Bilmiyorum. Bakmadım." dedim.
"Tamam. Bir şey olursa haber ver." demesi üzerine yalandan güldüm ve "Tabii." dedim.
Kahvaltı edemezdim. Çünkü Uzay'ın karşı taraftan mafya olduğuna dair şüpheler var.
O zaman ailesi de olabilir ve benim mafya olduğumu biliyorlarsa zehirleme ihtimalleri var.
Aynı sofradan yiyoruz ama ne olacağı belli olmaz.
"İyi misin?" diye sessizce soran Uzay'a "İştahım yok. Sen yedikten sonra dışarı çıkalım mı?" diye sordum.
"Yolda yeriz o zaman." diyen Uzay, Ayşen Hanım'a döndü ve "Anne biz kalksak iyi olur. Bugün yüzük işlerini falan halledeceğiz." dedi.
"Ee bir şey yemediniz. Beğenmediyseniz başka bir şeyler de yapabiliriz." dedi Ayşen Hanım.
"Yok, hepsi çok güzel olmuş ama yeni uyandım ya, pek iştahım yok. Biz dışarıda atıştırırız." dedim.
"Öyle olsun bakalım." diyen Fatih Bey ile Uzay ile ayağa kalktık.
"Önce benim eve gidelim. Birkaç alacağım eşya var." dedim.
"Tamam." diyen Uzay ile evden çıkarken adamıma "Evdeki tüm korumalar ortalıkta dikkat çekici bir şey varsa kaldırsın ve izin yapsınlar." diye mesaj attım.
Uzay'ın dikkatini çekmek istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...