Evrak

1.7K 170 74
                                    

Patronun attığı konumdaki depoya geldiğimde arabayı park ettim ve arabadan indim. 

Kapının önündeki adamlar bana baktı ve bana en yakın olan siyah saçlı adam "Üzerindeki tüm silahları çıkar." dedi.

Belimdeki tabancayı ve çakımı çıkarıp adama uzattım. 

Bunun üzerine üstümü hızlıca aradı ve "Geçebilirsin." dedi. 

Açılan deponun kapısı ile tereddüt etsem de içeri girdim ve "Ben geldim, Begüm Karaay." diye seslendim. 

İçeriden babamın gelmesi ile sinirle "Tahmin etmeliydim." dedim.

"Soyadına oldukça alışmış gibisin." diyen babama "Buraya sohbet etmeye gelmedim. İş ne?" diye sordum. 

"Basit bir evrak işi." demesi ile kaşlarımı çattım. 

"Ne evrağı?" diye sordum. 

"Şirketleri geri bana devretmen için imzalaman gereken birkaç evrak." diyen babam ile "Başka ne beklenilebilir ki? Yine şirketleri batıracaksın." dedim. 

"Şirket benim değil mi? İster batırırım ister çalışırım. Sen imza atacak mısın? Onu söyle." dedi.

Uzay'ın yaşaması mı şirketler mi? 

Bir hafta öncesinde gözümü kapatmadan öldüreceğim bir herif için şirketleri devredebilir miydim?

"Galiba bir hafta önce öldüreceğim bir herif için bunu yapamam." diye mırıldandım. 

Babam alayla gülerek telefonunu eline almıştı ki "Ama kocam için tüm emeklerimin çöpe gitmesine izin veririm. Kalem ver." dedim.

Babam şaşkınlıkla tükenmez kalem ve evrakları bana verince hiç düşünmeden imzalamam gereken her yeri imzaladım.

"Ee size hazırladığım tuzağı beğendin mi? Kocanı vurulma anı çok dramatikti." diyerek sırıtan babama sinirle baktım. 

"Acı çektirerek öldüreceğim seni." dedim sinirle. 

Babam alayla "Kolay gelsin." dediğinde sakinleşmek için derin bir nefes verdim.

"Ofisimdeki eşyaların değeri yok, çöpe atabilirsin." dedim.

"Öyle yapacağım zaten." diyen babam ile daha fazla içeride kalamadım ve depodan çıktım. 

Tabancamı ve çakımı alan adama "Silahlarımı geri ver." dedim. 

Adam tabancamı ve çakımı uzattığında sinirle aldım ve tabancamın emniyetini kapatıp adamın kafasına sıktım. 

Çevredeki herkes silahlarına doğrulmuştu ki babam depodan çıktı ve "Bir şey yapmayın." diye emir verdi. 

Uzay'ın arabasına geri bindim ve arabayı çalıştırdım. 

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin