Yara

2.1K 187 150
                                    

"Öldürsene. Evliliğimizin ilk günlerinde ölmem dikkat çeker. Hem bizim taraf seni çoktan ifşaladı." dedim. 

"Bu da yalandır." diyen Uzay'a "İstediğine inanabilirsin." derken banyodaki konuşma aklıma geldi.

Uzay'ın oteldeki o telefon konuşması yaptığı kişi kesinlikle patronuydu. 

Uzay kararsız kalırken cam parçasını takmadan Uzay'a yaklaştım ve dikkatini dağıtmak için dudağımı ısırdım. 

Gözü dudağıma kayarken çaktırmadan bedenimi ona daha da yakınlaştırdım ve giydiğim gömleğin yavaşça birkaç düğmesini açtım. 

Uzay bu duruma gülerek "Dikkatimi mi dağıtmaya çalışıyorsun?" diye sordu.

"Belki." dedim gülümseyerek. 

"Ben de pek işe yaramaz." diyerek çelme takması ile sırt üstü yere düştüm. 

Sinirle Uzay'ın ayağına yandan tekme attım ve onun da sırt üstü yere düşmesini sağladım. 

Hızlıca karnına oturdum ve elindeki cam parçasını alıp kenara attım. 

Ellerini sıkı sıkıya tutarken "Şimdi ne yapacaksın, Uzay Karaay?" diye sordum.

Yerden destek alarak pozisyonlarımızı değiştirdikten sonra "Güzel eşime kıymayı planlıyorum." dedim. 

Yüzümü yumuşatarak "Senin ağzından güzel olduğumu duymak şımarttı, kocacığım." dedim.

"Gömleğinin açık düğmeleri sayesinde." diyerek göğüslerime bakınca "Bu sabah bana sapık diyordun, eksik kalır yanın yokmuş." dedim. 

"Dikkatimi dağıtmak isteyen sendin sanıyordum." derken "Başardım da." dedim ve hızlıca bacak arasına dizimle vurdum. 

Acıyla yana düşerken hızlıca bulduğum ip ile ellerini ve ayaklarını bağladım.

Uzay yakalanmanın siniri ile gülerken kaşının hemen üstünün yara aldığını fark ettim.

Akan kanı elimle sildim ve "Bebeğim kendine dikkat etmelisin. Böyle yara alman yüreğimi sızlatıyor." dedim. 

"Tüm sülaleni geberteceğim. En son da seni." deyince "Bu bana iyilik olur. Sevdiğim tek bir akrabam bile yok." dedikten birkaç saniye sonra "Ama sen ailene fazla değer veriyordun, değil mi?" diye sordum. 

"Onlara dokunursan sana hayal edemeyeceğin şeyler yaparım." deyince dudağımı büzdüm. 

"İplerini çözdüğünde bunu da yaparsın." dedim ve dudağına küçük bir öpücük bıraktım. 

Kapımın çalması ile kaşlarımı çattım. Birisini beklemiyordum.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin