Yıpratırdım

1.7K 171 88
                                    

"Sadece seninle daha fazla vakit geçirebilmek istedim. Hem hedeflerimi öldürerek kazandığım paranın hepsi dikkat çekmesin diye bankaya yatmıyor. Nakitlerim vardı." dedim.

"Ne kadarın kaldı?" diye sordu Uzay.

"Yaklaşık yedi bin." dedim.

"Dolar mı?" diye soran Uzay ile konuyu değiştirmek için "Geç kalmıyoruz, değil mi?" diye sordum.

Yedi bin Türk lirası kalmıştı ve para kazanacağım bir iş kalmamıştı.

"Begüm! Niye bana bir şey demedin? Kaç adamın var ve onların maaşını vermen gerekiyor. Borca gireceksin." diyen Uzay'a "Ben hallederim, merak etme." dedim.

"Adamlarının maaşını ben ödüyorum ve itiraz istemiyorum." diyen Uzay'ın itirazı kabul etmeyeceği belliydi.

"Peki." diye mırıldandım.

"Senin hesabına da para göndereceğim, seni idare eder." diyen Uzay ile şiddetle "Bunu kabul etmiyorum." dedim.

Uzay gözlerime baktı ve "Begüm ben senin kocanım ve birbirimize her şartta yardım etmemiz lazım. Benimle vakit geçirmek için tüm paranı o ite vermişsin." dedi.

"Uzay ciddiyim... Sen bana para gönderirsen kendimi aciz hissedeceğim ve daha kötü olacağım. Eyvallah, adamlarımın maaşını ödeyeceksin ama gerisi olmaz. Zaten evi, eşyalarımı falan satıp taşınacağım." dedim.

"Nereye?" diye sordu Uzay.

"Bilmiyorum, belki İzmir belki de Mersin ya da Antalya. Kararsızım. Bursa da olabilir." dedim.

"Buna ne gerek var?" diye sordu Uzay.

Elini yavaşça tuttum ve "Birbirimiz ile olan anıları ilaç sayesinde tamamen unuttuğumuzda teşkilattan adamlar gelecek ve "Şöyle biri ile görev için evliydin ve boşandın. Yaptığın bir hatadan dolayı hafızanın bir kısmı silindi." diyecek. Ne olduğunu, yaşadıklarımızı bilmeyeceğiz ama ben daha fazla burada kalamam. Seninle karşılaşırsak rahat durmam." dedim.

İlaçları kullanmayacağım için Uzay'ı her gördüğümde ya da işittiğimde duygusal bir tepki verirdim.

Bu da ilaçları kullanmadığımı açık ederdi. Ayrıca kendimi yıpratırdım.

Bu yüzden yeni bir yerde yeni bir başlangıç benim için en iyisi olacaktı.

Uzay kaşlarını çattı ve "İlaçları kullanmayacaksın. Doğru düşünüyorum, değil mi?" diye sordu.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin