Kurtulmak

2.1K 185 144
                                    

Kapıya gittiğimde delikten gelene baktım.

Kargo mu? Ciddi misiniz? Gelmez gelmez, şimdi mi geldi?

Kapıyı açtım ve "Buyurun." dedim.

Kurye "Begüm Karaay?" dedi sorarcasına.

"Bu size. Şurayı imzalayabilir misiniz?" diye sordu.

Uzattığı kağıda imza attıktan sonra kargomu alıp kapıyı geri kapattım.

Odaya geri döndüğümde Uzay gitmiş, sadece ipler vardı.

Eğer odanın kapısından çıkmış olsaydı görürdüm.

Odayı hızla gözden geçirdikten sonra pencereye yaklaştım.

Uzay'ın arabası gitmişti. Kaçacağını bilmem lazımdı.

O kadar cam kırığı olan odada iplerden kurtulmak oldukça basitti.

Sıkıntıyla ofladım ve adamlarımdan birine mesaj yazdım.

"Geri eve dönün ve korumayı iki katına arttırın. Salonu da temizleyin."

"Hemen efendim." diye gelen cevaba görüldü bıraktım ve patronun bu sabah attığı dosyayı açtım.

"Selim Yabancı. Otuz bir yaşında. Birkaç gündür eylemleri sıklaştı. Kadın pazarlamadan aranıyor. Sık gittiği mekanlar ve bugün on iki, üç arasında bulunacağı mekanların konumu aşağıda mevcut. Gece yarısı olmadan işi halledilsin."

Kolay iş, diye geçirdim içimden. Böylelerini kaç kez hallettim.

Adi pislikler. Hepsi de aynı bok. Önce iğrençce hareket ederler sonra ölümle burun buruna geldiğinde affet diye yalvarırlar.

Bodruma indim ve çelikten yapılma olan dolabımın kapağını açtım ve silahları incelemeye başladım.

Bugün Uzay ile yaptığım kavgadan dolayı kafam dağınıktı.

Mekana giriş yapıp işi halletmem tehlikeli olabilirdi.

Hızlıca işi halledip paramı almak istiyordum.

Barrett M82 keskin nişancı tüfeğimi aldım gülümseyerek.

Dünya'da birçok otorite tarafından en etkili keskin nişancı tüfeği olarak görülen bu bebeğin dejavantajı da vardı.

Yaklaşık on iki kilo olması...

Yine de iki bin altı yüz metreye kadar olan menzili bu dejavantajını kapatmaya yetiyordu.

1984 yılından beri üretimi olan keskin nişancı silahı en sevdiğim keskin nişancı silahları arasında yer alıyor.

Mermisini de aldıktan sonra büyük siyah bir çantama koydum ve bodrumdan çıktım.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin