Katil

2.7K 217 184
                                    

Tam bir şey diyecekken Uzay, görevlinin silah tutan el bileğini tutup havaya kaldırdı.

Uzay onu hallederken aklım halen daha dediğindeydi.

Begüm Karaay...

Ne kadar magazinciler evlendiğimizi duyursa da ülke dışındaydık.

Türkçe konuşabilen bir tetikçi bu sabah buraya gelip beni öldürmeye çalışamazdı.

Uzay ile evlendiğim için aldığım soyadını bildiğine göre beni takip ediyordu.

Bu işin içine edeyim! Hedef belirlenmiştim.

Benim peşimde de bir katil vardı ama neden bu görevli kılığına girmiş adam beni öldürmeye geldi.

Eğer hedef belirlendiysem bana bu kadar amatör birini göndermezlerdi.

Uzay, görevliyi bayıltırken "Bunu nasıl yaptın?" diye sordum.

"İhaleler falan derken beni öldürmek isteyen çok kişi oluyor diye dövüş eğitimi almıştım." dedi Uzay.

"Anladım ve bence buradan hızlıca gitmeliyiz. Birisi beni öldürmek istiyor." dedim.

Artık cici kız halleri umurumda değildi. Uzay'ı öldürmek kolay işti ama birisi beni öldürmek istiyorsa yetenekli biridir.

Güvenliği arttırmam ve bildiğim sahalara dönmem lazımdı.

Uzay ile aynı anda "Türkiye'ye geri dönelim." dememiz ile kaşlarımı çattım.

Uzay'ın da kaşları çatılırken "Hem ailemle konuşuruz hem de polise gideriz diye demiştim." diye açıklama yaptı.

"Ben de polis için demiştim." diye yalan söyledim.

Polise hayatta gitmezdim. Teşkilatımız ultra güvenlikli olsa bile bu iş deşilirse tehlikeye girerdim.

Uzay "Hadi." dedi ve elimi tuttuktan sonra merdivenlerden inmeye başladı.

Ardından giderken çantamı sıkı sıkıya tutuyordum.

Eğer bir şey olursa çantamda tuttuğum bıçağı çıkaracaktım.

Keşke silahımı yanımdan ayırmasaydım. İşime yarayabilirdi.

Otelden çıktığımızda "Ben kendi otelime gidip eşyalarımı toparlıyorum. Sen de hazırlan. Sonra buluşuruz." dedim.

"Begüm, numaran bende yok." diyen Uzay'a "Doğru. Telefonunu çıkar, numaramı söyleyeyim." dedim.

Uzay dediğimi yapınca numaramı söyledim ve "Ararsın." deyip yanından ayrıldım.

Ben nasıl bir işin içine girmiştim? Peşimde bir katil vardı ve numaramı bile bilmeyen kocamın güvenini kazanıp öldürmem gerekiyordu.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin