Dokunmayın

1.6K 163 52
                                    

Mezarlığa geldiğimde karşılaştığım kalabalığın içine daldım.

Nurefşan'ı ve ailesini ağlayarak yas tuttuğunu gördüğümde uzak bir yere yerleştim ve cenazeyi izlemeye başladım.

Cansız bedeni toprak ile buluşurken yanaklarımdan yaşlar aktı.

"Burada olman tehlikeli." diye fısıldayan Alp'e baktım.

Yanıma gelmiş, cenazeyi izliyordu.

"İlaçları kullanmış mıydı?" diye sordum merakla.

"Sana mektuplarda dediğim gibi, kullanmıştı." diyen Alp ile derin bir nefes verdim.

"O zaman patron öldürmüş olamaz. Bu saçma olur. Çektiği aşk acısından dolayı da intihar etmemiştir. Niye öldü?" diye sordum.

"Olanları hatırlamamak onu çıldırtıyordu. Bu yüzden evden çıkmıyordu. Sebep bu olabilir mi?" diye sordu Alp.

"Olabilir." diye mırıldandım.

"Yine de bugün ilacın son günüydü. Niye son günlerde hatırlamadığı için çıldırıyorsa ilaç kullanımına devam etti?" diye sordum.

Alp bana göz ucuyla baktı ve "Biz zorluyorduk." dedi.

"Benim bildiğim Uzay'a bu engel olmaz." dedim sıkıntıyla.

"Ben de araştırmaya devam ediyorum. Buraya gelirken takip edilmedin, değil mi?" diye sordu Alp.

"Edilmedim."

Alp derin bir nefes verdi ve bileğimden tutup "Burada durmayı hak etmiyorsun." dedi.

Bu dediği ile kaşlarımı çatarken Alp cenazeye yaklaştı.

"Burada durmayı hak ediyorsun, sen onun sevdiği kadındın." dedi.

"Teşekkürler." diye mırıldandım.

Nurefşan bize bakarken Alp'in tuttuğu bileğimi kendime çektim.

Nurefşan dolmuş gözlerini sildi ve yanımıza geldi.

Alp benim önüme geçerken Nurefşan "Begüm?" dedi sorarcasına.

"Bebeğim o bizim taraftan bir mafya. Tanımazsın." diyen Alp ile Nurefşan "Neden abimin Begüm'e aldığı kolyeyi taşıyor!" diye bağırdı.

Dikkatler bana toplanırken sinirle ofladım ve "Çünkü abin bu kolyeyi çıkarmamamı söyledi." dedim. 

Herkes gelmemin şaşkınlığını taşırken şapkamı ve peruğumu çıkardım. 

"Sen burada ne yapıyorsun!" diye bağıran Alplerin tarafından bir adam ile Alp "Burada olmayı hak eden birkaç kişiden biri, kapa çeneni." dedi.

"Hafızası yerinde." diyen bir başkasına "Bu dahiyane buluşunu git başkaları ile de paylaş ve cenaze bitene kadar bana dokunmayın. Yoksa tüm sülalenizi gebertirim." dedim. 

Doya doya sevdiğim adamın acısını yaşamak istiyordum.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin