Düğün salonuna girdiğimde ortalığı kısaca süzdüm.
Gelecek sahte misafirlerin yerine adamlarımız geçmişti.
Salonda bizim haricimizde birkaç kişi vardı.
Damat odasının oraya gittim ve kapıyı tıktıkladım.
"Gel!" diye seslenen Uzay ile kapıyı açtım ve yanına girdim.
"Selam." dedim gülümseyerek.
Uzay beni baştan aşağı süzdükten sonra "Kıyafetin nerede?" diye sordu.
Yırtmacı olan üzerinde siyah benekler olan beyaz eteğime ve siyah büstiyerime baktım ve "Burada." dedim.
(Kombin medyada mevcut.)
"Yırtık bu." diyen Uzay'a "Modeli bu." diye cevap verdim.
"Böyle kıyafetler giymen doğru mu? Bebeğe bir şey olmasın." deyince "Olmaz herhalde." dedim.
"Beli dar değildir umarım." diyerek eteğin belini kontrol eden Uzay'a "Dar şeyler giymiyorum, endişelenme." dedim.
"Açık giyinmesen daha mı iyi olur? Daha önce baba adayı olmadım. Ne yapılmalı bilmiyorum. Bu konu hakkında kitaplar falan almalıyız." diye heyecanlı heyecanlı konuşan Uzay ile gülümsedim.
"Birazdan başka bir kadınla evlenmek için düğün salonuna gireceksin. Bence bana bu kadar bağlanma." dedim.
Uzay sandalyenin üzerinden spor ceketini bana verdi ve "Şunu üzerine giy. Hasta olacaksın." dedi.
"Hava yirmi beş derece Uzay." diye yakındım.
"Olsun." diyen Uzay ile daha fazla tartışmamak için ceketi giydim.
"Yakıştı." diyen Uzay'a tebessüm ettim ve üzerini süzdükten sonra konuşmaya başladım.
"Sana yakışıklı olma demiştim."
"İstemesem de yakışıklıyım. Bunu değiştiremeyiz." demesine güldüm.
"Egoistsin."
Uzay bu dediğime gülümsedikten sonra "Ee plan nedir? Nikah memuru soruyu sorduğunda hayır mı diyeceğim? Yoksa sen beni gelip kaçıracak mısın? Havalı bir giriş olması gerekiyor." dedi heyecanla.
"Hiçbir şey yapmayacağız." dedim.
Uzay anlamayarak bana bakarken "Neden? O kadın ile evlenmeme izin mi vereceksin?" diye sordum.
"Tabii ki hayır, sadece akışına bırak." dedim.
Uzay merak etse de "Tamam." dedi.
Ona evli olduğumuzu söylememek için kendimi zor tutuyorum ama buna değerdi.
Benimle evli olduğunu öğrendiğindeki tepkisini merak ediyorum!
"Şimdi gitmelisin damat." dedim ve Uzay'ın dudağına küçük bir öpücük bıraktım.
"Geç kalma, nikah şahidim olacaksın." diyen Uzay'a "Tamam." diye cevap verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...