Geldiğimiz apartmanın önüne baktım. Benim yoğun isteklerim üzerine eve gitmeden önce babamların evine gelmiştik.
Arabadan indiğimde dolan gözlerim ile abime baktım ve "Hazır mısın?" diye sordum.
"Sanırım evet." demesi ile gülerek bir adım atmıştım ki Uzay kolumdan tutup beni yanına çekti.
"Ne oldu?" diye sordum merakla.
"Saat iki yönüne bak." diyen Uzay'ın dediğine uyarak sağıma baktım.
Üvey annemi görmemin üzerine "Bu kadının burada ne işi var?" diye sordum.
Uzay "Bilmiyorum." derken sinirle üvey annemin yanına gittim.
"Ne istiyorsun?" diye sordum.
"Buraya geleceğini tahmin etmiştim. Ben de gelip beni kimlere tercih ettiğini görmek istedim." deyince "Tamam, şimdi defol git." dedim.
"Seni bu yaşına kadar biz getirdik." deyince sinirle "Siz sadece sevgisizliğin ne olduğunu öğrettiniz bana." dedim.
"O kadar gittiğin özel okullar, sana alınan hediyeler... Ne çabuk unutuyorsun." deyince hiç düşünmeden belimden silahımı çıkardım.
"Git ya da öl." dedim kararlılıkla.
Kaşları çatılırken "Beni tehdit mi ediyorsun?" diye sordu.
"Nasıl adlandırmak istiyorsan öyle." dedim.
"Beni gerçekten böyle bırakacak mısın?" diye sorarken neden geldiğini anlamıştım.
"Parasız kaldın değil mi?" diye sordum.
Bana cevap vermezken "Sana biraz para gönderirim. Şimdi defol git." dedim.
Hiçbir şey demeden gidince alayla güldüm.
Bu yüzsüz kadına bir kuruş bile vermem!
Gülümseyerek bizimkilerin yanına gittim ve "Tamamdır, eve girelim." dedim.
Uzay elimi tutarken "İyisin, değil mi?" diye sordu.
"İyiyim." derken apartmana girmiştim.
"Bebeğimiz de iyi değil mi?" diye sorunca "Öyle gözüküyor." dedim.
Babam zemin kattaki dairenin kapısını çaldığında hızla açıldı.
Karşımda gördüğüm kadın ile göz göze gelmemiz ile bana sarılması bir oldu.
İkimiz de gözyaşlarımızı tutamazken abim "Dışlandım gibi." dedi.
Annem ona döndü ve "Öyle şey olur mu oğlum?" diye sordu. Sesi öyle bir titriyordu ki dedikleri zor anlaşılıyordu.
Abim boy farkından dolayı eğilerek anneme sarılırken Uzay eliyle gözyaşlarımı sildi ve kolunu omzuma attı.
Sanırım hayatımdaki tüm şansımı sarhoş olarak kazanmıştım.
O gün sarhoş olmasam bunların hiçbiri olmayacaktı.
Gülümseyerek kafamı Uzay'ın göğsüne yasladım ve güzel aileme baktım. Bu insanlar benim ailemdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...