Sürmeyecek

2.1K 198 155
                                    

Banyonun kapısı tıktıklanınca "Dolu." dedim. 

Uzay bir anda içeri girip kapıyı kapatınca "Tuvalette olabilirdim." dedim. 

"Ama değilsin." deyince "Ne istiyorsun?" diye sordum. 

"Özür dilemeye geldim." demesinin üzerine "Ne için?" diye sordum. 

"O telefon konuşmasını yanlış anladın." demesi ile kahkaha attım. 

"Hep öyle olur zaten. Lütfen, beni affet. Ben masumum!" 

Uzay yanıma yaklaşırken "Olduğun yerde dur." dedim. 

"Telefonda konuştuğum kişinin bu evlilikten nefret ettiğimi sanmasını istiyordum. O yüzden öyle dedim." 

"Ben de buna inanayım mı?" diye sordum. 

Uzay derin nefes verdi ve lavaboya yaslanırken "Ben gerçeği söyledim. İnanıp inanmamak senin elinde. Zaten bir süre sonra yollarımız ayrılacak." dedi. 

Onu baştan aşağı süzdüm. Yalan söylediğine dair hiçbir işaret yoktu. 

"Niye evliliğimizden bu kadar nefret ettiği sanması lazımdı?" diye sordum.

"Biraz özel bir sebep. Söylemem şart mı?" diye sordu. 

"Değil." diye cevap verdim. 

Sevgilisi ya da sevdiği kız olabilirdi. Mantıklı bir seçenek. 

"Bu gece ailem burada kalmamızı önerdi, tabii istersen." diyen Uzay'a "Benim için fark etmez. Kalırız." dedim. 

"Ne kadar istemeyerek de olsa seninle evlendiğime memnunum. Bir başkası da olabilirdi. Para konusunda, boşanma kısmında zorluk çıkarabilirdi." dedi Uzay. 

Uzay'a tebessüm ettim ve "Komik bir anı oldu." dedim. 

"Daha fazla banyoda konuşmaya devam edecek miyiz? Yoksa içeri geçelim mi?" diye soran Uzay'a "Banyo güzeldi be." dedim. 

Uzay bu dediğime gülerken banyonun kapısını açtı ve "Karıcığım lütfen benimle birlikte banyodan çıkar mısın?" diye sordu. 

Bu dediği beni güldürürken "Tabii sana eşlik ederim, kocacığım." dedim ve Uzay'ın koluna girdim. 

Banyodan çıkarken koridordan geçen Nurefşan bize tuhafça baktı ve "İkiniz birlikte banyoda ne yapıyordunuz?" diye sordu. 

Tam ona cevap verecekken "Ya da öğrenmek istemiyorum." dedi ve merdivenlerden aşağı indi. 

Bu dediği bizi güldürürken "Bu eğlence uzun sürmeyecek." diye içimden geçirdim. Yakında Uzay'ın katili olacaktım.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin