Gelmiştik

2.3K 194 173
                                    

"Bu kadar hızlı gelmek zorunda mıydık?" diye sordum sıkıntıyla.

Uçaktan iner inmez ailesinin evine gelmiştik.

Uzay bana baktı ve "İçeri girmeden geri mi dönelim?" diye sordu. 

"Niye habersiz evlendiniz, ne oldu da evlendiniz diye sorarlarsa ne demeyi düşünüyorsun?" diye sordum. 

"Orasını da içeride düşünürüm." diyen Uzay ile aklıma gelen fikir ile "Ben hallederim. Sen sadece karışma." dedim ve arabadan indim. 

"Öyle olsun." diyerek arabadan inen Uzay ile evin bahçe kapısından girdik. 

Çevredeki korumalar dikkatimi çekerken içimden "Bu kadar koruma sadece bir iş adamı için fazla." diye geçirdim. 

Burnuma kötü kokular gelirken hiçbir şey yapmadım. Her türlü kokunun kaynağı belli olur. 

Eve yaklaşmıştım ki kapının önündeki koruma bana "Üstünüzü aramamız lazım." dedi. 

Uzay araya girecekken dirseklerimi kırdım ve ellerimi havaya kaldırdım. 

"Hızlı ol." 

Koruma benim dediğime uyarak hızlıca üstümü ararken eli göğsüme deyince "Yanlış yapıyorsun." dedim. 

"Anlamadım efendim." diyen korumanın bir anda belindeki silahını alıp ona doğrulttum. 

"Eğer göğsüme bu kadar odaklanıp silahını korunaksız bırakırsan silahını böyle alıp seni vurabilirim." dedim. 

Koruma korkuyla "Haklısınız efendim." derken kafasını öne eğmişti. 

Silahını geri korumaya verirken Uzay bana şaşkınlıkla bakıyordu. 

"Ee içeri geçmeyecek miyiz?" diye sordum. 

"Geçelim." diyerek kapıyı açan Uzay içeri girdiğimizde "Bu sabah elin çizildiği için ağlayan sen değil miydin? Bu silah tutmalar falan nereden çıktı?" diye sordu. 

"Senin şirketinden daha büyük bir şirkte sahip olduğum için aldığım tehditler daha fazla. Dövüş eğitimlerinde de daha iyiyim. Hem sabah duygusal çöküntüdeydim. Senin gibi biriyle evlenmiş halde uyandım." dedim. 

"İlk olarak benim şirketim seninkinden daha büyük. İkinci olarak dövüş eğitimlerinde seni geçeceğime eminim. Son olarak benim neyim varmış? Mis gibi adamım. Zenginim, yakışıklıyım..." 

Uzay'ın sözünü kestim ve "Karakter para ile ölçülüyor olsaydı..." dedim.

Uzay tam bana cevap verecekken içeriden sarışın, kısa saçlı bir kız geldi ve "Abi, hoş geldin." deyip hızla Uzay'a sarıldı.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin