Babasız

1.7K 165 50
                                    

"Tebrik ederim, hamilesiniz." diyen doktor ile olduğum yerde kalkaldım. 

Uzay ile en son bir ay önce yapmıştık, yani bunun anlamı bir aylık hamileyim.

"Bir aydır nasıl fark edemedim?" diye sordum. 

"Her kadında hamilelik farklı belirtiler gösterir. Sizin hamileliğiniz de öyle fazla belirtili değilmiş demek ki." diyen doktorun dediklerini onaylarcasına kafa salladım. 

"Babamız siz misiniz?" diye sorarak Alp'e dönen doktor ile Alp "Yok, ben arkadaşıyım." dedi.

Doktor bana gülümseyerek bebeğin ultrason fotoğrafını verdi ve "O zaman bunu babamıza gösterin ve benim için tebrik edin." dedi. 

Gözümden bir yaş akarken "Tabii, götürürüm." dedim.

"Yanlış bir şey mi dedim?" diye çekinerek soran doktora "Bugün babasının cenazesindeydik." dedim. 

Doktor ne diyeceğini bilemezken "Sağlıklı değil mi?" diye sordum. 

"Çok sağlıklı görünüyor." diyen doktora "Teşekkür ederim." dedim ve uzandığım yerden kalktım. 

"Başka bir şey yok ise gidebilir miyiz?" diye sordum.

"Tabii, bir şey olursa beni aramaktan çekinmeyin. Hastam olmadığı sürece müsaitim." diyen doktora "Tamam." dedim ve odasından çıktım. 

Alp bana ne diyeceğini bilemez halde bakarken "Uzay ile çocuğumuz olacak." dedim.

"Hiçbir endişen olmasın, biz yanındayız ve çocuğun hiçbir şeyden mahrum kalmayarak, mutlu bir şekilde büyüyecek." dedi Alp.

"Babasız büyüyecek. Babasızlığı ben iyi bilirim. Evet, hayatta fakat hem annem hem de babam yok gibi." dedim. 

Alp derin bir nefes verdi ve "Alp eniştesi olarak onu anlıyorum, seni de." dedi.

"Nasıl?" diye sordum.

"Ailemi küçük yaşta bir trafik kazasında kaybettim. Annemi, babamı ve kız kardeşimi." deyince yüzüm bir anda yumuşadı.

"Üzgünüm, bunu bilmiyordum. Kaç yaşındaydın?" diye sordum.

"Bir buçuk falan." demesinin üzerine "Kız kardeşim demiştin, o kaç yaşındaydı?" diye sordum. 

"Birkaç aylık. Onları hatırlamıyorum. Kaza esnasında kafamı çarpmıştım." dedi.

Alp'e hızla sarıldım ve "Bunları yaşadığına çok üzüldüm." dedim. 

Gözlerimden yaşlar akarken Alp "Hamile Begüm'e alışmam lazım." dedi.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin