Geçimsizlik

2K 183 164
                                    

Evime geldiğimizde adamlarım dediklerimi yapmışlardı. 

Uzay'a "Sen salonda bekle, hemen geliyorum." dedim ve koşarak odama çıktım. 

Hızlıca dolabımın alt çekmecesini açtım ve oradaki kasayı açtım. 

Belimdeki silahımı kasaya koyarken bodrum katındaki tabancamı almayı düşündüm. O daha kaliteliydi. 

Önce kasayı sonra dolabı kapattıktan sonra odamdan çıkmıştım ki mesaj geldi. 

Telefonuma baktığımda görev verdiğim adamım olduğunu gördüm. Hızlıca mesajına girdim.

"Uzay Karaay karşı taraftan olduğunu oldukça iyi gizlemiştir. Şu ana kadar karşı taraftan bile bu bilgiye sahip kişi sayısı üçü geçmez."

"Ve sizi hedef belirleyen kişi Uzay Karaay."

"Tamam." yazdım ve telefonu kapatıp arka cebime koydum.

Merdivenlerden indiğimde Uzay "Begüm!" diye seslenince salona girdim ve "Efendim." dedim.

Şaşkınlıkla bana bakarken elinde telefonu tutuyordu. 

"Sadece babandan dolayı dövüşü öğrenmemişsin." demesi ile onun da benim mafya olduğumu yeni öğrendiğini fark ettim.

"Sen de pek masum değilmişsin. O oteldeki adamı da sen mi ayarladın?" diye sordum. 

"Ben işimi başkasına yaptırmam." dediğinde ikimizin de eli beline gitmişti ki silahımı az önce çıkardığımı hatırladım.

Uzay da silahını unutmuştu. 

Uzay silahını unuttuğuna yakınırken hızla ona yaklaştım ve güçlü bir yumruk savurdum.

Uzay dirsek bloğu ile yumruğumu engellerken bir yumruk savurmuştu ki hızla yere eğildim ve çelme taktım. 

Uzay sendelenmezken doğruldum ve geri ona baktım.

Derin bir nefes verdikten sonra "Şiddetli geçimsizlik var gibi." dedim.

"Fazlasıyla." diyen Uzay'a "Neden boşanma oranlarının arttığını anlıyorum. Sizin gibi herifler yüzündenmiş." dedim.

"Ya da kocasının arkasından iş çeviren kadınlar yüzündendir. Beni nasıl öldürmeyi planlıyordun? Zehir, boğma, kurşun, bıçaklama?" diye sordu Uzay.

"Çok basit düşünüyorsun. Yakma, doğrama, işkence... Ben kandan zevk alırım." dedim. 

"Birazdan burada birimizden fazla kan akacak." dedi Uzay. 

"Ve o kişi sen olacaksın." dedim ve aniden yüzüne yumruk attım.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin