Yalan

2.2K 193 127
                                    

"Aslında evlenme sebebimiz benim aile içi problemlerimden doğdu diyebilirim. Babamla küçüklükten beri kavgalıyız. Daha doğrusu aramızın kötü olma sebebi uyguladığı fiziksel ve ruhsal şiddet." diye yalan söyledim ve derin bir nefes verdim. 

Gözümden kendimi zorlayarak yaş aktırırken "Bu yüzden Uzay ile ilişkimizi sakladık. Aslında ben sizden saklamamızın kötü bir fikir olduğunu düşünmüştüm. Çünkü Uzay sizden çok bahsediyor ve iyi insanlar olduğunuzu biliyorum ama Uzay saklama taraftarı olduğu için ona uydum." dedim. 

Uzay beni gizlice dürterken konuşmaya devam ettim. 

"Uzay'ın tatile gittiğini öğrendiğim sıra şirket işleri ve babamla olanlar yüzünden fazla bunalmıştım ve Uzay'a sürpriz yapmaya gittim. Kafamın dağılmasını istiyordum. Uzay da bir anda evlenelim fikrini ortaya sürünce o kafayla kabul ettim ve olaylar hızla gelişti." 

Fatih ve Ayşen Karaay çifti bana karşı yumuşarken kıyamadıklarını hissetmiştim. 

Uzay'ın ise iyi bir azar çekeceğinin farkındayım. Sonuç olarak ailesinin ardından iş çevirmiş durumuna düşmüştü. 

Ayşen Karaay çekinerek "Annen peki? O bu durumlara ne diyor?" diye sordu.

"O, ne beni ne de babamı umursadı. Babamla da parası için evlendiğini hem babam hem de ben biliyorum." dedim. 

Ayşen Karaay "Biz de bundan sonra senin bir ailen sayılırız." derken tebessüm ettim. 

"Benim gibi bir gelin hayal etmediğinizi biliyorum. Sonuç olarak aile durumlarım belli." dedim utanarak. 

"Öyle şey olur mu? Hep senin başarılarını duyardık. Şimdi de böyle tanışınca nasıl kibar, tatlı ve akılı bir kız olduğunu gördük. Önemli olan sensin, ailen değil." dedi Fatih Karaay. 

"Nurefşan ile galiba kapıda tanıştınız. Şimdi o odasındadır. Sen onun yanına çık, biz de Uzay ile biraz konuşalım." diyen Ayşen Hanım ile ayağa kalktım ve "Tamam efendim." dedim. 

Salondan çıkarken Uzay kendisini bıraktığım durumdan dolayı bana sinirle bakıyordu. Arkamdan bana laf ederken iyiydi Uzay Bey... Şimdi uğraşsın, dursun.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin