Sinir

1.9K 179 40
                                    

Babamın evine geldiğimizde zili çalmadan önce "Birbirimizi seviyoruz sanıyorlar." dedim.

Uzay elimi tuttu ve "O zaman ona göre davranırız." dedi.

"Sen de bu yeraltı işinden alakasız birisisin." dedim.

Ben daha konuşmaya devam edecektim ki Uzay zili çaldı.

"Rahatla." diyen Uzay ile tebessüm ettim.

Kapıyı hizmetçi açınca başımla selam verdim ve içeri girdim.

"Hoş geldiniz Begüm Hanım." deyince "Hoş bulduk." dedim.

Biz içeri girince kapıyı kapatan hizmetçinin ardından Uzay ile birlikte salona girdik.

Annem, elindeki moda dergisini inceliyor; babam, bir yandan televizyondan haber kanalını izliyor bir yandan yorum yapıyordu.

Tek onlar olsa iyiydi. Birkaç tanıdık daha vardı.

Babam bana baktığında onu umursamadan ikili koltuğa oturdum.

Uzay da içeridekilere selam verip yanıma oturunca annem "Geçen gün gelmeyeceğim diye atarlanmıyor muydun?" diye sordum.

"Ona bakılırsa sen de kaç sene önce tek bir erkekle yetinemem diyordun. Ah tabii sözünün arkasında duruyorsan o ayrı bir konu." dedim.

Annemin manikür arkadaşı Melisa Teyze bana baktı ve "Düğün yapmadınız galiba." dedi.

Tam ben cevap verecektim ki Uzay "Aile arasında sade ama şık bir düğün yapacağız. Davetiyeler dağıtıldı bile." diye yalan söyledi.

"Bize daha gelmedi." diyen babamın üzerine Uzay "Dediğim gibi ailesi arasında olacak." dedi.

Bu laf beni güldürürken annem "Yüzüğüne bakayım." dedi.

Elimi anneme uzattığımda annem sanki göremiyormuş gibi gözlerini kıstı ve küçümsercesine "Bu mu?" diye sordu.

Sanki Uzay'ın bütçesi azmış da küçük bir şey almış gibi davranıyordu.

Uzay bu duruma sinir olurken "Yüzükleri ben seçtim." dedim.

"Zevkinden belli." diye yüzünü buruşturan annem ile elimi geriye çektim.

Melisa Teyze'nin kızı ,Oya, bana bakarak "Ben de nişanlandım." dedi.

"Ee, bana ne." dedim.

Yüzünü gözüme sokarken "Beyninden daha büyük bir taş." dedim.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin