Saat üçe gelirken hazırladığım sırt çantamı omzuma geçirdim ve mavi kapılı eve bir kez daha girdim.
Evden çıktıktan sonra adamlarımı yollayıp kapının önünde pusuya yatmıştım.
Yaklaşık bir saat önce Ayşenur evden çıkmıştı ve az önce Uzay'ın evindeki tüm ışıklar kapanmıştı.
Cebimden çıkardığım bıçak ile kapının kilidini açtım ve eve girdim.
İçeriden ses gelmezken kapıyı geri kapadım ve merdivenlerden yukarı çıktım.
Dürbün ile izlediğim odaya girdim ve uyuyan Uzay'a baktım.
Sırt çantamdan bir halat çıkardım ve Uzay'ın elini sıkıca yatak başlığına bağladım.
Uzay uykusunda mırıldanırken ayaklarını da ikinci bir halat ile bağladım.
Uzay söylenerek uyandığında gülümseyerek ona baktım ve "Günaydın." dedim.
"Begüm!" diye bağırıp ayağa kalkmaya çalışan Uzay bağlı olduğunu görünce kaşlarını çattı.
"Bana bunu yapmak zorunda bıraktın." derken masanın üzerindeki kolye gözüme ilişti.
"Baktın mı fotoğraflara?" diye sordum.
"Evet." diye cevap verdiğinde yanına oturdum.
"Uzay Karaay. Kim olduğunu biliyor musun?" diye sordum.
"Sadece adımı, soyadımı ve nişanlımı." dediğinde "Sana seni anlatmaya geldim." dedim.
"Bağlı durmak zorunda mıyım?" diye sorduğunda "Üzgünüm, zorundasın." dedim.
"Peki." dediğinde onun adındaki dosyamı çantamdan çıkardım.
Dosyanın ilk sayfasını açtım ve Fatih Karaay ve Ayşen Karaay'ın fotoğrafını gösterip "Annen ve baban." dedim.
"Babamla benziyorum." dediğinde Nurefşan'ın fotoğrafını gösterdim ve "Bu da kız kardeşin." dedim.
"Annem dediğin kadına benziyor." dediğinde "Evet, fazla saf ve narin bir kız. Bazı zamanlar fazla saf olabiliyor." dedim.
Uzay, Nurefşan'ı incelerken Alp'in fotoğrafını çıkardım ve "En yakın dostun. Ayrıca Nurefşan'ın erkek arkadaşı. Bir aydan biraz fazladır sevgililer." dedim.
Uzay, Alp'in Nurefşan'ın sevgilisi olduğunu öğrendiğinde kaşlarını çattığında "İlişkilerini ilk öğrendiğinde donakalmıştın. Seni kendine getirmek zor olmuştu." dedim gülerek.
"Peki ya biz?" diye sorduğunda "Uzun hikaye ama sana her bir detayını anlatacağım." dedim ve derin bir nefes verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
Romanzi rosa / ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...