Hissettim

1.8K 179 33
                                    

Arabaya binecektik ki "Uzay." dedim.

"Efendim." diyerek bana dönen Uzay ile "Bu işin içinde bir iş var. Babam bu kadar kolay salmazdı." dedim.

Uzay merakla "En fazla ne olabilir ki?" diye sordu.

"Bilmiyorum. Güvenemiyorum." dedim.

"Bak sana yakın durmamı istemediğini biliyorum ama ben yanındayım. Ne kadar istemesen de yanındayım ve bu kadar endişelenme. Seni koruyacağım." derken gülümsüyordum ki komşunun orada pusu atmış olan babamın adamını fark ettim.

Hızla "Uzay yere eğil!" diye bağırdım.

Tam aracın arkasına saklanacak Uzay göğsünden vurulunca korkuyla "Uzay!" diye bağırdım.

Uzay ayakta sendelenirken hızlıca onu arabanın arkasına çektim ve "Benimle kal." dedim.

Belimden tabancamı çıkarırken Uzay "Saklanmış altı, açıkta ondan fazla adam var. Arabanın arkasında durmak fayda etmez. Gizlice arabaya bin." dedi ve cebinden arabasının anahtarını çıkardı.

"Ettiğimiz yemini hatırlamıyor olabilirim ama kocamı geride bırakmaya niyetli değilim." dedim ve arabanın arka kapısını açtım.

"Benden yük alarak arabaya bin ve uzan. Kafanı kaldırma." dedim.

Uzay omzumdan yük alarak arabaya bindiğinde şoför koltuğuna oturdum ve arabayı sürmeye başladım.

Arkamızdan ateş edilmeye devam edilirken Uzay nefes nefese "Hastanelere adam koymuşlardır. Sana da zarar verirler." dedi.

"Kapa çeneni Uzay." dedim ve arabayı en yakın hastaneye sürmeye başladım.

"Yarana bastırabileceğin bir şey var mı?" diye sordum.

Uzay'dan cevap alamayınca dehşetle arkaya döndüm.

Gözlerinin kapalı olduğunu fark edince "Uzay!" diye bağırdım.

Gözlerini hafif aralarken "Benimle konuş ve şu yaranın üzerine bir şey bastır." dedim.

"Tamam." diyen Uzay ile gözlerimi geri yola odakladım.

"Bugün hava çok güzel, değil mi?" diye sordum. Uzay'ı konuşturmaya çalışıyordum.

"Bulutlar yağmuru işaret ediyor." diyen Uzay ile "Yağmurlu havaları severim. Küçüklükten beri Dünya'yı temizlediğini düşünürüm." dedim.

Uzay zorlanarak "Güzel yaklaşım." derken gözlerimin dolduğunu hissettim.

Uzay'ın kafası koltuğa düşerken "Yaşaman için her şeyi yapacağım." dedim.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin