Ahmet Bey önce ağlayan bana sonra ağlayan Harun Bey'e baktı ve sonrasında açtığı araba kapısını geri kapadı.
Gözyaşlarımı sildim ve arabadan indim.
Ahmet Bey merakla bana baktı ve "Hadi sen hamilesin, adama ne yaptın?" diye sordu.
"Oğlunu buldum." dedim.
"Nasıl, oğlunun öldüğünü söylemişti." deyince "Yanlış biliyormuş, detaylarını daha sonra konuşuruz." dedim.
"Tamam, sizin patron kendi mekanında bağlı duruyor." diyen Ahmet Bey ile sırıtmaya başladım.
"İntikam vaktim geldi." diye mırıldandım ve depoya doğru yürümeye başladım.
Bu ani ruh değişimim Ahmet Bey'in tırsmasına sebep olması daha da hoşuma gitmişti.
Hamilelik garip olacaktı. Oldukça garip...
Depoya girdiğimde patrona baktım ve dudağımı büzerek "Ne kadar da acınası haldesin." dedim.
"Beni böyle mi konuşturmayı düşünüyorsun?" diye soran bağlı patrona baktım.
"Babamdan kaldı diye sizin tarafınızda olduğum günleri düşünüyorum da... Evet, seni böyle konuşturamam belki ama adamlarını konuştururum." dedim.
Patron ne yapacağımı anlarken sağ koluna baktım ve belimden silahını çıkarıp omzuna sıktım.
"Bir daha ki kurşun özel bölgene gelecek. Belki o omzundaki yara iyileşir ama ikinci kurşun ağır etki bırakıyor. Şimdi söyle bana, Uzay nerede?" diye sordum.
Adam hiçbir şey demezken derin bir nefes verdim ve klasik tabancayı masanın üzerinden aldım.
İçinden bir kurşun aldım ve diğer tüm kurşunlarını yere attım.
Adam bana korkuyla bakarken başta aldığım mermiyi geri yerine taktım.
Şarjör yerini kapattıktan sonra tabancayı adama doğrulttum.
"Beşte bir vurulma ihtimalin var normalde fakat benim sabrım yok." dedim ve bir anda tetiği çektim.
Kurşun çıkmazken adam korkuyla "Uzay Muğla'da sana yakın bir yerde, ilaçlarını kullanmıyor diye hafızasını tamamıyla silecek bir ilaç verildi. Tek bildiğim bu, lütfen beni vurma." dedi.
Hafızası tamamıyla silinecek bir ilaç verildi...
Tek beni değil, her şeyi unutmuştu. Ailesini, dostunu, yaşadıklarını...
"Muğla'ya gidiyorum. Siz de daha fazla bilgi edinmeye çalışın." dedim.
"Yanına adam al." diyen Ahmet Bey'i kafamla onayladım ve depodan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...