"İçmeyeceğim." diye mırıldandım.
"Begüm Hanım o zaman bana cevap verir misiniz? Ben niye o ilaçları içeceğim?" diye sordu Uzay.
"Çünkü ilaçları içiyor muyuz diye birçok kontrol gerçekleşecek ve ilaçları içmediğin anlaşılır, cezası ağır olur." dedim.
Uzay gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı ve "Yavrum o zaman sen niye ilaçları içmiyorsun?" diye sordu.
Bana karşı ilk kez sahiplik ekine sahip güzel bir kelime kullanmıştı. Bu galiba hoşuma gitmişti.
"Çünkü ben senden daha iyiyim ve ilaçları içmediğim fark edilse bile kaçabilirim." dedim.
"Kocanın marifetlerini daha bilmiyorsun." diyen Uzay'a "Bak, unutman en güzeli." dedim.
"Neden?" diye sordu.
"Çünkü bir daha birlikte olmayacağız ve beni hatırlaman sana acı verir." dedim.
"Ee sana da acı verir." diyen Uzay ile "İlaçları daha sonra kullanacağım. Yani seni unutacağım." diye yalan söyledim.
Uzay şaşkınlıkla "Niye?" diye sordu.
"Birkaç kişiden intikam almam lazım, sonrasında bu hafızaya ihtiyaç duymayacağım." dedim.
Uzay ne diyeceğini bilememiş olmalı ki birkaç saniye duraksadı.
"İlaçları kullan, Uzay." dedim ve arabayı sürmeye devam ettim.
Patrondan bizim mutluluğumuz için oy veren insanların adını isteyecektim.
Bu tür konularda yirmi beş kişi oy kullanıyordu.
Ben olmadığım için bu kişi sayısı yirmi dört.
Hepsinin de ismini, iş yerini, evini ve ailesini tanıyorum.
Patron zaten unutacağımı düşünerek bize yardım edenlerin isimlerini verecektir.
Büyük ihtimalle teşekkür etmek için bu isimleri istediğimi sanacak fakat ben bana verdiği isimler haricindeki insanları avlayacaktım.
Uzay ile beni bu duruma getiren tüm herkes cezasını ağır bir şekilde çekecekti.
"Boynundaki o kolyeyi asla çıkarma, olur mu?" diye soran Uzay ile göz ucuyla boynumdaki kolyeye baktım.
"Sen de o sakladığım yüzüğü al ve sakla. Belki bir gün o yüzüğü seni hak eden bir kız parmağına takabilir." dedim.
"Beni hak eden kızı boşver. Ben sadece seni hak ediyorum ve senden başka bir kadınla olmayacağım." diyen Uzay ile gülümsedim.
Klasik yaz dizisinde olduğu gibi "Bir başkası ile mutlu ol." , "Bensiz hayatına devam et." demeyecektim.
Bu adama aşıktım ve bir başkası ile olmasına izin vermeyecek kadar cimriydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...