Nurefşan ve Alp yanıma geldiklerinde onlara baktım ve "Hala ameliyatta." dedim.
"İyileşecek mi?" diye soran Nurefşan'ın gözleri dolmuş, bana ümitle bakıyordu.
"İyileşecek. İyileşmek zorunda." dedim acıyla.
Alp, Nurefşan'ı koridordaki sandalyeye oturttuktan sonra yanıma geldi ve "Neresinden vuruldu?" diye fısıldadı.
"Göğsünden, bir el ateş edildi." dedim.
"Ameliyata gireli ne kadar oldu?" diye sorunca "Yarım saatten fazla. Sen getirdiğin adamları ne yaptın?" diye sordum.
"Adamın ile konuştum ve güvenliği sağlayabilmek için çeşitli yerlere konumlandırdık." dedi.
"Tamam." diye cevap verdim ve duvara yaslandım.
Alp çantasından kadife kaplı bir kutu çıkardı ve "Uzay bugün içerisinde dükkandan almamı istemişti." dedi.
"Ee."
"Sana bugün üzgün olabilirsin diye sürpriz yapmak istemişti. Gördüğüm kadarıyla şu an üzgünsün ve şu an alman mantıklı geliyor." dedi.
"Teşekkür ederim." diye mırıldandım ve kutuyu aldım.
Alp bana tebessüm ettikten sonra Nurefşan'ın yanına gidip oturdu.
Kutuyu açtığımda içinde gümüş bir kolye olduğunu gördüm.
Kolyenin ucunda bulunan üç santim uzunluğundaki dikdörtgenin içinde karekod* vardı.
Telefonunu çıkardım ve merakla karekodu okuttum.
Karşıma bir sürü fotoğraf çıkınca kaşlarımı çattım.
Ben uyurken fotoğraf çekinmişti! Asıl komik yanı sadece fotoğraf çekinmekle kalmamıştı.
Yüzümü boyamış, toka takmış, saçma pozlar verdirmişti.
Uzay şu an ameliyatta olmasa bu duruma oldukça sinirlenirdim ve sonrasında gülerdim.
Telefonumu kapatıp cebime koydum ve kolyeyi dikkatlice boynuma taktım.
Keşke üzgün olma sebebim ailem olsaydı. Uzay'ın ölmemesini isterken olmasaydı...
*Japonya'da Denso Wave tarafından geliştirilen QR ismi ile de bilinen karekod 2 boyutlu bir barkodtur.
Akıllı telefonların barkod okuma özelliğinin fazlalaşması ve bu durumun yaygın olarak kullanılmaya başlanmasıyla önemi artan bu barkod türünün içine; metin, resim, çeşitli görseller, video ya da link yerleştirilebilmektedir.
Klasik barkodlara göre çok daha kullanışlı olan QR Kod, pek çok yönden de diğer kodlardan daha avantajlı durumdadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...