Yok

2K 190 127
                                    

"Sana aşık olduğumu sanıyorlar!" diye bağırdım sinirle.

"Evet, bunu biliyorum." diyen Uzay ile sinirle "Geberteceğim lan seni!" diye bağırdım.

"Sakin ol. Şu durumda en çok birbirimize ihtiyacımız var." diyen Uzay'a "Lüzumu yok. Seni geberteceğim ve işimi halledeceğim." dedim.

"Begüm benim tarafım da beni hedef belledi. Güveneceğimiz birisi yok." dedi.

"Bu sabah birbirimizi öldürüyorduk. Şimdi niye sana inanayım?" diye sordum.

"Çünkü seni kurtardım. Kendi tarafımdan birini vurdum. Adamın kafasında benim kurşunum var. Yalan söylüyorsam bile bundan sonra beni bulup öldürecekler." dedi Uzay.

Sıkıntıyla ofladım ve "Ne yapıyoruz?" diye sordum.

"Çoktan evlelerimizin önüne adam dikmişlerdir. Gitmemiz ile ölürüz. Şehir dışında bir dağ evim var. Oraya gideceğiz ve devamını düşüneceğiz." dedi.

"Banka hesaplarımızı kapatmışlardır. Benim kendi kasamda biraz birikmiş var." dedim.

"Biliyorum. Buraya gelmeden önce kasanı boşalttım." deyince "Ne yaptın!" diye bağırdım.

"Sinirlenme. İş hızlı hallolsun istedim." demesi ile derin bir nefes verdim.

"Gidelim." dedim.

"Gitmeden önce bir şey vermem lazım." diyen Uzay'a döndüm.

"Ne var yine?" diye sordum.

Cebinden iki yüzük kutusu çıkardı ve "Bunlar senin." dedi.

Elinden kutuları aldım ve önce siyah kutuyu açtım.

Çift yüzüğü görmem ile "Bu evliliğe fazla alışma." dedim.

Uzay sırıtarak "Benim takmamı ister misin?" diye sorması ile küçük olan yüzüğü çıkarıp yüzük parmağıma taktım ve kutuyu geri Uzay'a verdim.

Uzay gülerek kendi yüzüğünü takarken kırmızı kutuyu açtım.

Tektaş görmem ile "Buna gerek yoktu." dedim.

"Anneme anlat onu." demesi ile "Onlar ne oldu?" diye sordum. O sıra diğer yüzüğünü de parmağıma geçirdim.

"Babama durumu biraz çıtlattım. Annemi alıp tatile çıkacaklar." dedi.

"Mafya olduğumu biliyorlar mı?" diye sordum merakla.

"Bilmiyorlar. Benim yüzümden başın dertte sanıyorlar." dedi.

"Zaten evliliğimizi bilmemelerinin sebebi de sendin." dedim sırıtarak.

Uzay bu dediğime gülerken üzerimde kan olmuş gömleğe baktım ve "Arabanda yedek kıyafet var mı?" diye sordum.

"Var, var." diyen Uzay ile "Hadi o zaman." dedim ve evden dışarı çıktım.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin