"Uzay değil." diye mırıldandım.
Ahmet Bey bana şaşkınlıkla baktı ve "Bunu nasıl anladın?" diye sordu.
"Bir aydır Uzay'ın fotoğrafları ile yatıp onlar ile uyanıyorum. Sizce tanımama şansım var mı?" diye sordum.
"Haklısın." diyen Ahmet Bey'in üzerine Fatih Bey "Ne yapıyoruz?" diye sordu.
"Alp, sen Akif Sabancı'nın mekanını bas. Bir şey biliyor mu öğrenmeye çalış, bilmiyorsa kafasına sık gitsin." dedikten sonra Fatih Bey'e döndüm.
"Siz de babamı baskına uğratın ve neler bildiğini öğrenmeye çalışın." dedim.
Ahmet Bey merakla bana baktı ve "Biz ne yapacağız?" diye sordu.
"Biz de patronun mekanına uğrayacağız." dedim.
"Bu büyük bir baskın olmaz mı?" diye sordu Ahmet Bey.
Bunu yapmak istediği gözlerinden belliydi ama sonuçlarından çekiniyordu.
"İçeride benim tarafımda olacak on bir mafya tanıyorum. Zaten geriye patron, Akif Sabancı ve babam kalıyor. Benim karşımdakileri mafyaların geri kalanını zaten son bir ayda öldürdüm." dedim.
"O zaman bu işi yapalım." diyen Ahmet Bey ile harekete geçecektim ki Alp "Sen olduğun yerde kal Begüm." dedi.
Kaşlarımı çattım ve "Niye?" diye sordum.
"Hamilesin ve bir çatışmaya giremezsin." diyen Alp'e "Kendime dikkat ederim." dedim.
Tam itiraz edecektim ki Fatih Bey "Kendini değil, bebeği düşünerek hareket et. En ufak bir aksilikti hayatı riske girer." dedi
"Galiba haklısınız." dedim.
Hamileydim ve bu tür aksiyonlar ile kendi çocuğumun hayatını tehlikeye atabilirdim.
Çatışmalarda ,özellikle bu kadar büyük olanlarda, ne olacağı belli olmuyordu.
Kendimi ve bebeğimi riske atmaya değmezdi.
"Benimle gelip güvenilir bir yerde beklersin." diyen Ahmet Bey'i kafam ile onayladım.
Ahmet Bey adamlarına mezarı kapatmalarını söylerken kime ait olduğunu bilmediğimiz cesede baktım.
Midemin bulandığını hissederken elimle ağzımı kapattım ve sakinleşmeye çalıştım.
Alp midemin bulandığını anlamış olmalı ki koluma girdi ve "Hadi arabalara geçelim ve sen içeriden bir adamına baskını haber et. Hazırlansınlar." dedi.
"Tamam." diye mırıldandım ve boşta olan bir arabanın arka koltuğuna oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...