Bar

4.1K 278 330
                                    

Giydiğim elbiseyi elimle düzenledikten sonra bara girdim.
(Medyada elbise var.)

Bara girdiğimde ortama ayak uydurarak gezinmeye başladım.

Tek başına içki içen Uzay'ı görünce kendimden emin bir şekilde yanına gittim ve bir şey deme gereği duymadan yanına oturdum.

Ayakta duran iki koruması öne doğru atılmıştı ki Uzay onlara durun diye işaret verdi.

Bana tek kaşını kaldırıp baktı ve İngilizce "Yardımcı olabilir miyim?" diye sordu.

Türkçe bir şekilde "Yabancı bir ülkede Türk birisini görmek ilgimi çekti," dedim.

"Sizi tanıyor muyum?" diye sorunca elimi ona uzattım ve "Begüm Topçu," dedim.

"Tabii ya! Şirketinizin adını sıkça duyuyoruz." dedi.

Bacak dekoltesi olan bacağımı diğer bacağımın üzerine attım ve arkama yaslandım.

"Birini beklemiyordunuz, umarım. Pervasızca* yanınıza oturdum." dedim.

"Yok, yalnızım. Sizi buralarda görme sebebimiz ne?" diye sordu.

"Tatildeydim ve hazır işlerden uzaklaşmışken kafamı dağıtayım dedim. Kısaca sarhoş olmaya." dedim.

"Yanıma oturduğunuza göre bu gece size eşlik edebilirim." dedi.

Bu dediğine tebessüm ederek "Bundan memnun olurum." dedim.

Uzay "Ne içersin?" diye sorarken telefonum çalınca çantamdan telefonumu çıkardım ve arayana baktım.

Arayan patrondu. Şu adam görevleri bu kadar çok denetlememeliydi.

Bir gün yakalanırsam patron yüzünden olacağına çok eminim.

"Buna bakmalıyım." dedim ve ayağa kalktım.

"Ben buradayım." diyen Uzay'ı kafamla onayladım ve çantamı da alıp kadınlar tuvaletine gittim.

Tuvaletin tamamen boş olduğuna emin olduktan sonra telefonu açtım. "Efendim patron."

"Ne durumdasın, harekete geçtin mi diye öğrenmek istedim." deyince küfretmemek için kendimi tuttum.

"İşe koyuldum. Hedef ile aynı mekandayım. İletişime geçtim. Yakınlaşacağım." dedim.

"Tamam. Dikkatli ol." demesinin üzerine "Her zamanki gibi hallederim, işi. Sadece fazla telefon numarası dikkatini çekebilir." dedim.

"Tamam, ben mesajı aldım." diyerek telefonu kapatan patron ile tuvalet aynasında kendime baktım.

Saçlarımı düzenledikten sonra tuvaletten çıktım ve Uzay'ın yanına döndüm.

İçkileri çoktan sipariş etmişti. Yanına oturdum ve "Nerede kalmıştık?" diye sordum.

*Korkusuz bir biçimde, korkusuzca, çekinmeden, sakınmadan.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin