💘BAB - 31

34.8K 1.1K 16
                                    

Bismillahirrahmanirrahim...

Dengan gerakan yang penuh berhati-hati daun pintu kayu yang berdiri teguh dihadapannya ditolak perlahan lalu kepala dijenguk sedikit memandang ke kiri dan kanan keadaan di dalam biliknya.

Kosong! Maknanya Rayden tiada dalam bilik!

Yes!

Line clear!

Wuhuuu!

Yabeda bedu!

Pergi mana eh mamat tu? Ahh lantakkan je lah janji aku tidur dulu sebelum dia masuk haha. 

Bersama langkah yang penuh yakin dan senyuman yang melebar sehingga ke telinga Safiyah melangkah masuk ke dalam bilik tidurnya yang dihias cantik pada hari itu.

Sedang dia asyik mengemas tempat tidur sambil bernyanyi-nyanyi kecil tanpa dia sedar akan kewujudan sepasang mata yang sedang memanah tajam akan gerak gerinya dari sebalik daun pintu.

Bahagia nampak?

Rayden yang berselindung sambil berpeluk tubuh di sebalik pintu hanya tersenyum nakal memandang tubuh isterinya secara atas bawah bersama bibir yang dijilat perlahan.

Let's see how long this girl will notice me?

~Cause I want to touch you baby..

~And I wanna feel you too..

~I wanna see the sunrise and your sins just me and you..

~Light it up..

~On the run..

~Let's make love tonight---

"Yes baby, let's make love tonight."

Kejung seluruh tubuh Safiyah saat ada sepasang tangan yang berlingkar kemas di pinggang rampingnya. Terhenti bait-bait lirik lagu Dusk Till Dawn yang meniti di bibirnya saat suara garau Rayden menyapa gegendang telinganya.

Hampir tidak cukup nafas dirasakan Safiyah tatkala Rayden bertindak membenamkan wajah di sebalik ceruk lehernya yang masih berbalut dengan tudung.

"Why'd you stop? Hmm? I did not expect that my wife have a good voice too. Perhaps I can hear your voice in the moaning version. Can I?" Bisik Rayden penuh sensual di sebalik tudung Safiyah.

Haruman tubuh isterinya dihidu penuh geram. Sangat mengasyikkan. Membuai jiwa lelakinya.

Manakala Safiyah yang masih terkejut dengan kehadiran Rayden hanya mampu berdiri tegak bersama debaran yang menggila di dadanya.

Masih terkejut dengan kehadiran Rayden dan terkejut dengan ayat-ayat yang meniti keluar dari mulut lelaki itu.

Bi-bila masa dia masuk?

Rayden tersenyum sinis di sebalik leher Safiyah apabila gadis itu mengeraskan tubuh.

"Where's your voice baby? I wanna hear your voice more." Usik Rayden lagi.

Dan serentak itu tubuh kecil yang berada di dalam dakapannya dipusing lembut agar menghadap kearahnya.

Dapat dia lihat dengan jelas wajah terkejut dan pucat Safiyah walaupun isterinya itu menunduk memandang ke bawah.

Tangan kecil Safiyah yang menahan dada bidangnya dikerling sekilas.

"Hye, muka aku dekat sini sayang bukan dekat lantai tu." Rahang gadis itu dicengkam lembut supaya mendongak memandangnya.

❦︎𝐂𝐢𝐧𝐭𝐚 𝐇𝐚𝐭𝐢 𝐌𝐫.𝐑𝐚𝐲𝐝𝐞𝐧 𝐑𝐚𝐟𝐢𝐪𝐢❦︎ [✔︎]Where stories live. Discover now