"Birkaç (2-3) bölüm sonra üyelerden birini görebiliriz. Belki."
(Taylor Swift - Delicate)
[GIRIŞ]
Kızın sınıfına giren Orianne, sinirle sırasına doğru ilerleyip yanına oturarak kendisine dönerken sınıftaki diğer öğrenciler kendisine baktılar. Orianne genç kıza bağırmadan sakince sordu. "Sen bu kızın neyini çaldın şimdi?"
"Çalmadım. O kolye ailemin mirasıydı ve o geçen hafta sarayımıza geldiğinde kolyeyi annemin kutusundan çaldı." Diye yanıtladı genç kız.
"Ne sarayı?" Orianne'in sorusunu yanıtladı genç kız. "Proumiyere Krallığı'nın sarayı."
"Prenses misin sen?" Diye sorduğunda genç kız başıyla onayladı.
"Adın ne?"
"Lizzie."
"Güzel, Lizzie, bak şimdi." Orianne sakince açıkladı. "Birinin eşyasını (sana ait olduğunu bilsen bile) bu şekilde alman senin doğru yaptığını göstermez. Bu doğru değildir, gidip kendisine sorman gerekir. Anlıyor musun? Tüm okulun dikkatini çekecek şekilde kavga çıkartmanız değil."
O sırada kapıdan içeri sinirle giren Jule, hızlı adımlarla kendilerine doğru ilerledi nefes nefese ve bağırdı. "ORİANNE!"
İki kolunu metal zırhla kaplayarak mavi bir büyüyle saldırdığı anda Orianne bir şey yapmaya fırsat bulamadan Lizzie yeşil bir kalkan oluşturdu ve sarmaşıklandırıp Jule'u geri fırlattı. Orianne hızla yerinden kalkıp kalkanın içinden çıkarken bağırdı ayağa kalkan Jule'e doğru. "SAKİN OL!"
"ORİANNE PLUSHER!" Jule sinirle bir darbe daha vurmaya hazırlanırken son anda saldırıyı gören Orianne, kollarını başına koyup bedenini eğerek yüzünü saklarken turuncu bir kalkan oluşturdu ateşten ve saldırının gelmesine engel oldu. Jule sinirle kalkana vurup çökertmeye çalışırken Orianne'in bir anda doğrulup ayağa kalkmasıyla kalkan genişledi ve Jule'u tahtaya doğru fırlattı. Genç kız sırtının hologram tahta içinden geçerek yeşil duvara çarpmasıyla acı içinde inleyip yere düştü.
"SANA SAKİN OL DEDİM! DEDİM Mİ? DEDİM! İNSAN GİBİ DUR DEDİM!" Orianne sinirle kükreyerek yanına gelirken Lizzie onu kollarından tuttu. "Unnie dur!"
"BEYNİNİ TAK BANA TAKTIRTMA DEDİM! SÖZÜMÜ DİNLEYECEKTİN!"
Jule yerinde doğrulup ayağa kalkarak üzerine atıldı Orianne'in. Saçından tutup yere çektiğinde Orianne başını yere vurmamak için zemine ellerini koydu ve başı elleri üzerine çarptı. Jule üzerine çıkarak demir zırhıyla ardı ardına sert yumruklar indirirken sinirle hırladı ve bağırdı. "BANA BİR DAHA EMİR VERME! BENİ BİR DAHA REZİL EDEMEYECEKSİN!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasy"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...