"4-5. Kitaplar yayımda ancak 3. Kitap bitmeden yb atmayacağım arkadaşlar. Anormallik olmasın.
Hazırlanın, bölümümüz bomba gibi bir bölüm."(K/DA - I'll Show You (ft. Twice))
[GIRIŞ]
Koleje geldiklerinde kapıdan geçerek koridora doğru ilerleyen Rose ile Jimin'i gören Yoongi, ikiliye doğru dönerek seslendi. "Hey!"
İkilinin dikkati Yoongi'ye çevrildiğinde genç adam elleri ceplerinde bir pozisyonda yanlarına geldi. "Profesör seni çağırıyor Rose. Arenada buluşmanız gerektiğini bildirmemi istedi."
Rose Jimin ile bakışırken ikisi de garip bakışlar atmaya başladı.
"İyi de arenadan dönüyoruz zaten?" Dedi Jimin. Yoongi kaşlarını kaldırarak baktı. "Bilmiyorum ama arenaya çağırıyor seni. Söylememi istedi."
Rose omuz silkerek arkasını dönüp kolejin kapısından çıktığında Jimin Yoongi'ye doğru dönüp çatık kaşlarıyla sorgularcasına baktı. Yoongi tebessüm edip oradan ayrıldığında Jimin arkasından ilerledi.
•••✮•••
"Jisoo." Yatakhane kapısından içeriye doğru başını uzatan Namjoon odaya doğru bakındı. Kıyafet katlayan genç kız başını kaldırıp kapıya doğru çevirdiğinde Namjoon'u görmesiyle elindeki kıyafeti hızla yatağın üzerine bırakıp kapıya ilerledi ve kollarını genç adamın bedenine sararak ona sarıldığında Namjoon tebessüm etti.
"Şükürler olsun." Dedi Jisoo sıkıca sarıldıktan sonra geri çekilerek genç adamın yüzüne bakarak. "Uyanmışsın."
"Turp gibi turp." Merdivenlerden çıkan Lalisa gülerek ikisine bakarken elini kaldırdı. "Ben burada yokum."
Hiçbir şey demeden hızla yatakhaneye girdiğinde Jisoo ellerini çekerek utanarak genç adama bakarken gülümsedi. "Uyandığına sevindim."
"Bu bariz belli oluyor." Namjoon gülerek. Jisoo kıkırdadığında gözlerini yumup kaşlarını kaldırdı. "Ne var, sevinemez miyim?"
"Sevinebilirsin." Namjoon tebessüm ederek kendisine bakarken Jisoo gözlerini aralayıp güldü. "Gel hadi, yemek ısmarlayayım sana. Açsındır bir de şimdi."
"Çok değil ama reddetmem."
"Yürü yürü." Önden yürümesi için genç adamı arkadan tıpışlayan Jisoo da peşinden merdivenlere ilerleyerek alt kata indi ve kafeteryaya girdiler. Basamaklardan inerek kasaya doğru ilerleyen Jisoo, Namjoon'a doğru dönerek balkonu işaret etti. Namjoon itiraz etmeden balkona geçtiğinde boş bir masa bulup yerleşti. Peşinden Jisoo da birkaç dakika geçmeden elinde yemek dolu tepsiyle geldiğinde masaya bırakıp karşısına oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Viễn tưởng"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...