⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 29 ⊗

282 41 19
                                    

(PRETTYMUCH - Eyes Off You)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(PRETTYMUCH - Eyes Off You)

[GIRIŞ]

Üst kattan merdivenlere yönelip alt kata, salona inen Jungkook, usulca seslendi. "Peter?"

"Mısır tamam!" Dedi sevinir bir tonla Peter. Sanki dünyayı ikinci bir defa kurtarmışcasına telaşlı ve mutluydu da. Kapının çalmasıyla Jungkook seslendi yeniden. "Ben bakarım!"

Kapıya doğru ilerleyip açtığında karşısında gördüğü genç kız çoktan bağcıklarını çözmek üzere bir eliyle kapının kenarına dayanmış, bir eliyle de ayakkabısını çıkarmaya uğraşırken başını kaldırıp baktı Jungkook'a. Şoka uğrarken Jungkook pis pis sırıttı. "May?"

"Sen-..." May bağırdı içeri. "PETER!"

Genç adam koşarak içeriden yüzünde tebessümle gelince May rüya görmediğini fark edip çığlık atarak Jungkook'a doğru atıldı. "AAAAAAAA!"

Jungkook anlık dehşetle geriye doğru düşerken Peter alt dudağını dişleyip kahkahasını bastırarak ikiliye baktı. May hemen doğrulup Jungkook'un saçlarını çekiştirdi. "APTAAAL, GELMEK İÇİN BU ZAMANI MI BULDUN?!"

Jungkook yalandan öksürerek yüzünü buruşturdu. "Saçım- ULAN ORADA DURACAĞINA BİR HALTA YARA BE!" Peter'a baktı kızgınmışcasına. Peter tutamadığı kahkaha patlatarak May'i kollarından yavaşça çekerken Jungkook derin bir nefes aldı. "Oh be."

"SEN!" May kızgın bakışlarını yolladı Jungkook'a. "Sarılacağımı beklediysen ÇOK BEKLERSİN!"

"Onu anladık!" Jungkook sitem ederek ayağa kalkarken Peter May'i bıraktı. Jungkook'un bakışları kendisine takıldığında Jungkook omzuna vurdu. "Hala gülüyorsun be, ne şerefsiz hayırsız çıktın sen?"

"Haklı." Dedi Peter omuz silkerek. "Kırk yılda bir geldin, o da aradan 10 sene geçtikten sonra."

May kırgın bir ifadeyle baktığında Jungkook üzerini düzeltti. "Kusura bakmayın,"

Gırtlağını temizledi hafifçe. "Sorunlar yaşadım ve kimseyle görüşesim yoktu."

"Bize anlatabilirdin." Dedi May. Kollarını birbirine kavuşturdu inatlaşırmış gibi. Jungkook başıyla reddetti. "10 senedir baya bir yıprandım. Birine anlatmaya kafa yoramazdım."

"Her neyse," diyerek diyaloglarını böldü Peter. "Aç mı geldin sen?"

"Yok." Diye yanıtladı May kendisine bakarak başıyla reddederken. "Aç değilim."

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin