⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 12 ⊗

291 42 51
                                    

[GIRIŞ]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[GIRIŞ]

Evin kapısına geldiğinde zile basan Jungkook, yüzünden düşen bin parçayla kapıyı açıp şaşkınca kendisine bakan Peter'la bakıştı. "Merhaba Peter."

"Jeon?!" Peter şokla karşısındaki genç adama bakarken yüzünde tebessüm oluştu. "Gelsene içeri."

Jungkook gülümseyerek ayakkabılarını çıkardı ve içeri girdiğinde Peter arkasından kapıyı kapatıp kendisine baktı bir süre olduğu yerde durup. Ardından kollarını bedenine sardı genç adamın. "Aman tanrım..."

Jungkook onun kendisini görmesinden mutlu olduğunu anlayıp gülerek kendisine sarıldı ve sırtına vurdu. "N'aber nasılsın?"

"10 sene geçmiş dostum." Dedi Peter. O da 29'una girmişti. "Nerelerdeydin?"

"Kim gelmiş Pet?" İçeriden Peter'ın teyzesi göründüğünde ıslak ellerini havluya silerek hızla salona gelen kadına gülümsedi Jungkook Peter'dan ayrılarak. "Merhaba efendim."

"Ah tanrım, Jeon gelmiş!" Yaşlı kadın önündeki genç adama sıkıca sarılırken Jungkook da ona sarıldı gülerek. Kadın kollarını çekip ayrıldı ve yüzüne baktı. "Nasıl geldin, tek misin?"

Jungkook başıyla onaylayıp Peter'a baktı. "Yeğeninizi görmeye ve dedikodulaşmaya geldim."

Yaşlı kadın ve Peter gülerken Jungkook gülümsedi.

"Hoşgeldin Jeon, Peter, koş soğuk su getir. Yorulmuş olmalısın, içeri geç lütfen." Önden ilerledi yaşlı kadın, Peter mutfağa ilerlerken Jungkook da oturma odasına geçti ve boş bir koltuğa oturdu.

"Evinizin havası hala aynı, çok ikonik bir havası var." Dedi başını çevirip etrafa bakınırken. Yaşlı kadın gülerek başıyla teşekkür ederken Peter kendisini istemeye gelmiş aşirete gelin giden kız gibi tepsiyi tutup soğuk su bardağını almasını bekledi Jungkook'un. Jungkook gülerek soğuk su bardağını eline alırken Peter tepsiyi bıraktı masanın üzerine.

"Eee," dedi Jungkook'a bakarken bir koltuğa kurulup. "Neler yaptın bunca zamandır, hep telefonla konuşabildik."

Jungkook su bardağını indirdi. "Sorma ya, bizim ekip dağıldı."

Peter şaşkınlık içinde bakarken teyzesi kaş çattı. "Ekip mi?"

"Xavier'dan bir ekibin üyesiydi, bahsetmiştim ya teyze." Dedi Peter kendisine bakarak.

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin