"Romantizm mi yapsak biraz? :)"
(Maitre Gims - Bella)
[GIRIŞ]
Elindeki yemek tepsisiyle odanın kapısını aralayan Jimin, zar zor içeri girdiğinde ayağıyla arkasından kapıyı kapattı ve yatağa doğru ilerledi. Bakışları kenara sıyrılmış battaniye ve boş yatağa kayınca kaş çattı.
"Rose?"
Genç kız odada yok gibi görünüyordu. Elindeki tepsiyi komodinin üzerine bırakarak odanın balkonuna doğru adımladı, bakışları demirliklere tutunarak sessizce yüzüne doğru esen rüzgara karşı direnirken şehir manzarasını seyreden genç kıza çevrildiğinde rahatlarcasına bir nefes bıraktı. Kapı kolunu çevirince Rose, kendisinin yanına geldiğini fark edip ifadesizce bakıştı Jimin'le. Jimin sessizce kapıyı kapatıp yanına gelince dirseklerini demirliklere yasladı ve gerindi. "Burada olduğunu söyleseydin keşke."
"Korktun mu?" Diye sordu Rose tebessüm ederek. Jimin hiç yadırgamadan başıyla onayladı bakışları şehir manzarasında gezinirken.
"Kaçmam ki." Dedi genç kız. "Gidebileceğim bir yer yok hem."
Jimin burukça gülümserken Rose bakışlarını manzaraya çevirdi. Sessizlik hakim oldu uzun bir süre ortama.
Aradan geçen dakikaların sonunda Jimin ansızın sordu. "Dışarı çıkalım mı?"
Rose bu soruyu beklemediğinden şaşırırcasına kaşlarını kaldırarak kendisine bakarken Jimin gayet sakin bir tavırdaydı. "Gezmiş olursun hem."
Afallayan genç kız, çekingenlikle mahçup bir ifade takınıp tebessüm ederek başıyla onayladığında Jimin karşılık verircesine gülümsedi.
•••✮•••
Giyinip hazırlandıktan sonra dışarı çıkmalarının ardından yarım saat geçmiş, bu esnada Jimin iki dondurma ısmarlamış, etraftaki insanlara aldırış etmeden sahilde dolaşmışlardı. Rose dondurmasını yerken Jimin sessizce kendisini inceliyordu.
Uzun zaman olmuştu genç kızı görmeyeli. 10 sene boyunca denizin derinliklerine gömülü şekilde ömrünün yarısını geçirmişti. 27 yaşında güzeller güzeli bir genç bayan olmuştu artık. Jimin aradan ne kadar zaman geçerse geçsin hala onun güzelliğini kaybetmemiş olmasına şaşırmıyor değildi.
Sarı dalgalı saçları beline değin uzanıyor, derin ve tutku dolu bakışları toprağı andırıyordu genç kızın. Bedeninin, giydiği kıyafetleri taşıyabiliyor olduğu güzel fiziğinin tek bir kusuru bile yoktu. İnce bacakları dipdiriydi, ince bilekleri ve zarif, beyaz tenli kemikli elleri capcanlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasi"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...