"Tipe bak tipe. Su da içermiş, şuşadın mı şen? Normalde karşımda olsa korkudan nefesim kesilir, gelelim günün 3. bölümüne."
(NOT: Herkesin Regaip Kandili mübarek olsun.)
[GIRIŞ]
Seokjin elindeki kitabı raflığa bırakırken Yoongi kendisine bakıp güldü. "Herhalde Namjoon şalterleri attırmaz kitabını aldığın için?"
"Sus." Dedi elini kaldırarak Seokjin. Yoongi gülmeye devam edince yastığını fırlattı.
"Çık hadi çık, derse geç kalacağız." Dediğinde Seokjin en alt raftaki dergileri eline aldı. "İşte, çocuklara sunum anlatırken bunu kullan. Ben de projeksiyonu ayarlayacağım." Diyerek elindeki dergilerinden birini Yoongi'nin eline tutuşturduğunda Yoongi dergiyi alıp yatakhaneden çıktı. Peşinden Seokjin de çıkıp arkalarından kapıyı kapattığında banyonun kapısı açıldı ve içeriden çıkan Jimin derin bir nefes verdi. "Oh be."
Yatağına oturup pozisyonunu düzelterek boynundaki künyeyi çıkarıp yatağının üzerine koydu ve yatağın yanındaki küçük komodinin çekmecesini açıp Toprak kitabını yatağın üzerine bıraktı. Çekmeceyi kapatırken künye kendi etrafında bir tur dönerek yeşil renge büründü ve yılan halini aldı.
"Evet, Usakar..." Diyerek söze girdi Jimin, küçük yılanla bakışırken. "Seninle bir tanışalım bakalım."
"Açım, ssss."
"Evet biliyorum, her zaman aç olduğunu tahmin ederek sana bunu getirdim." Komodinin üzerindeki küçük çerez tabağındaki et parçalarını göstererek elini uzattığında yılanın avucuna gelişini izledi, ardından kolundan beri hızla boynuna doğru sürünerek 2 saniyede komodine varışını şaşkınlıkla seyretti.
"Afiyet olsun." Dedi bakışlarını Toprak kitabına çevirirken. "Kitabı açmayı beceremedim, nasıl açacağım hakkında fikrin var mı?"
"Deri ister, ssss."
"Deri mi?" Garip bakışlarla küçük yılana bakan Jimin bakışlarını kitaba çevirerek elini kapağa koyduğunda kitabın açılmasına şaşkınlıkla baktı.
"Galiba topraktan yaratıldığımı unutmuşum."
Kitabın kapağını açtığında sayfaları çevirmeye başladı. "Bu sayfaların ağırlığı da ne böyle?"
"Oyma ağaç, ssss."
"Oyma ağaç mı?" Jimin üçüncü bir şokla kitabı incelerken hayran kaldığını belirtti. "Kim akıl ettiyse zekiymiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Viễn tưởng"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...