⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 69 ⊗

220 34 45
                                    

"Gifin güzelliği

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Gifin güzelliği..."

[GIRIŞ]

'Namjoon.'

Genç adam adını işitmesiyle gözlerini araladığında başındaki ağrıyla inlemeye başladı. "Lanet olsun, bu ne halt-"

"Mızmızlanma." Diyerek araya girdi Seokjin. Elindeki ilaç kutusunu komodinin üzerine bırakıp bir bardak suyla yanına geldiğinde Namjoon'un doğrulmasını bekledi. Genç adam doğrulduğunda Seokjin'le bakıştı. "Ne arıyorsun burada, antrenman bitti mi?"

"Yoongi haklı. Her antrenmanda sakatlanacaksak antrenman yapmamamız daha doğru."

"Düşe kalka yol alırsın, Seokjin." Dedi ilacı ağzına atıp suyla mideye indiren Namjoon. "Olacak o kadar."

"Bunu benim demem gerekirken... Hayret." Yatağa oturdu Seokjin. "Daha iyi misin?"

"İyiyim. Beynimde sesler yankılanıp duruyor." Su bardağını komodinin üzerine koydu Namjoon. "Düğüm gibi."

"Çözeriz, sıkıntı yok."

Namjoon reddetti. "Çözülecek gibi değil." Sıkıntılı bir nefes bıraktı.

"Antrenman esnasında n'oldu Namjoon?" Diye sorduğunda Namjoon başını salladı. "Boşver. Bana Lalisa'yı çağırabilecek misin?"

Sorgularcasına baktığında açıkladı. "Yardımı gerek bir konuda."

Seokjin başıyla onaylayarak odadan çıktığında Namjoon bileğindeki saatin dokunmatik ekranını açtı ve indirmiş olduğu pdf dosyalarını okumaya başladı.

Asansöre binen Seokjin B katına basarak beklemeye başladı. 2 Dakika sonra en alt kata indiğinde karanlık koridora çıktı ve iki tarafa bakarak Lalisa'yı görmeye çalıştı. Merdivenlerin hemen yanında Jungkook ile oturduklarını gördüğünde yanlarına doğru adımladı. "Lali!"

İkilinin dikkati Seokjin'e kaydığında Seokjin direkt konuya girdi. "Namjoon çağırıyor, önemliymiş."

Lalisa kaş çatarak garipsermişcesine Jungkook'la bakıştığında Seokjin'e çevirdi kafasını. "Uyandı mı?"

Seokjin başıyla onayladığında Lalisa ayağa kalktı, Jungkook'u kolundan tutarak yavaşça kaldırıp kolunu boynuna dolamasını sağladı.

"Gidelim hadi."

••••••

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin