⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 98 ⊗

137 20 18
                                    

(Jake Daniels - Pain)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Jake Daniels - Pain)

[GIRIŞ]

Genişlemesine açılmış çakıl taşlı yürüme yolunun ağaçları arasından yola çıkan takım elbiseli bir genç adamın varlığı gözler önüne serildi. Üyeler adamı anında fark etmişlerdi.

"Bu kim?" Diye sordu Taehyung. Kimse cevap vermediğinde adamı incelemeye aldı.

Koyu renk takımıyla gömleğinin üzerine giydiği yelek, kravatına taktığı gümüş zincir ve altındaki kumaş pantolonu, saçlarının geriye taranmış biçimiyle son derece uyum sağlıyordu. Rose fısıldadı. "Adamın stilini beğenmedim, terzisi kim acaba?"

Jennie Taehyung'a baktığı anda genç adamın, anlatmak istediği şeyi çaktığını fark etti.

Bu adamdan iyi kokular gelmiyordu.

"Güçlü bir enerji alıyorum, geride kalın." Dedi Namjoon önden ilerleyip adama yaklaşmadan önce. Otuzlarında olan adam ufak bir kıvrılışla dudaklarını oynattı. "Sizi burada görmek ne büyük onur!"

Namjoon ağır ağır adamın dibine gelerek ifadesizlikle adamın iki gözünün içine baktı. "Sizi de, bayım."

Zihninden geçenleri okuyamadığını fark edince kaşlarını çattı. Adamın gülümsemesi genişlerken elini uzattı. Namjoon bir eline baktı adamın, bir yüzüne. Elini tutacağı sırada zihninden Taehyung'un sesini işitti.

'Onu gözüm tutmadı, dikkat et.'

Namjoon durumu test etmek adına adamın elini sıkar sıkmaz hışımla kendisine doğru çekti genç adamı ve diğer eliyle göğüs kafesine yumruk atarak ruhunu bedeninden ayırdı. Ne olduysa o anda gelişti, çıkmasına ramak kalmış olan ruhun yarısı dışarıya sürüklenip aynı hızla içeri girerken Jennie gördüğü şeyin gerçekliğini algılamak için Taehyung'a baktı. O da görmüştü aynı şeyi, bakışlarına dehşet düşmüştü.

Ruhun rengi siyahtı.

"Bir şeytan..." Taehyung fısıldadığında bunu duyan Rose bağırdı. "NAMJOON DİKKAT ET!"

Fakat çoktan bedenin içine geri giren kara ruh, çarpılmış şahısın gücünü toplamasını sağlamıştı bile. Takım elbiseli adam koyu renk damarlarının göründüğü büyük eliyle Namjoon'un tuttuğu eli hızla çevirdi. Namjoon acıyla gözlerini çıkarıp bakarken ani sinirle adamın karnına tekme savurarak geriye doğru sıçrayıp kaçtı. Üyeler kendisine doğru koşarken eline baktı Namjoon.

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin