⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 75 ⊗

223 30 46
                                    

"Lily Collins'in kısa saç modellerine aşığım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Lily Collins'in kısa saç modellerine aşığım."

(DooPiano: V and RM Of The BTS - 4 O'Clock)

[GIRIŞ]

Üçüncü kattaki çalışma salonunun kapılarını kapatan Lalisa, duvar boy aynaya bakarak üzerini düzeltip köşedeki hoparlöre bağladığı telefonuna doğru ilerledi. Kilidi açarak müzik listesinden bir parça seçti koşar adımlarla salonun orta kısmında yerini alıp bir bacağını öne doğru kırarak belini öne çıkardı ve kollarını kıvrak bir şekilde nazikçe kaldırarak pozisyona geçti. Şarkı başladığında önce sağ bacağını yarım daire şeklinde arkaya doğru zeminden sürdü, ardından sola tekrarlayarak çevresinde dönerek aynaya doğru yaklaşıp öne kırdığı bacağının bilek kısmına dokundu eğilerek. Kollarını açarak bir kuş misali süzülürcesine kalktığında sağ elini kıvırarak karnına dayadı dirseğini kırıp, başını sola doğru çevirerek bedenini yatırdı.

Kendince dans ederken kapıya çekilmiş perde hafifçe aralandı. Genç adam bakışlarını dans eden genç kıza çevirdiğinde sessizce olduğu yerde dikilerek hiç çıt çıkarmadan kendisini izlemeye başladı.

Genç kız kendi etrafında dönerek geriye doğru sırtını ve başını verdiğinde bir kolunu zemine düşürüp diğer kolunu sanki orada biri varmışcasına ve omzuna dokunurmuşcasına havada şekillendirdi. Bir bacağını 90 derece tutarak ağırlığını verip dengede kalırken diğer bacağını öne doğru uzattı, sarkıyormuşcasına pozisyon aldı.

Yaklaşık 1 ay önce boyatmış olduğu saçları zeminden birkaç santim yüksekte kaldığında doğrularak dikleşti ve başını kaldırdı. Kendisini izleyen genç adam, dengede durmaya çalıştığı koltuklarını sessizce düzelterek merakla kendisini seyretmeyi sürdürdü.

Kısa, bukle bukle dökülen kahküllü saçları, kapattığı göz kapaklarına ihtişamla konulmuşcasına gözüken upuzun siyah kirpikleri, dolgun kiraz rengi dudakları, incecik ve kusursuz burnu, düzgün kaşları, kalemle çizilmişcesine öyle hoş ve naif çene hatları, sütten bile daha ak görünen parlak boynu, geniş omuzları ve yapılı ince fiziğiyle muhteşem bir kadındı.

Genç adam baktıkça ellerine, sol yanına ve dudaklarına bir yanma hissi, bir sıcaklık geliyordu. Hissediyordu, bakışlarını bir saniye bile ayırmadan kendisini izlerken dalıp gitmek üzereydi.

Dengede durmak için dayandığı koltuklarından biri kayıp düştüğünde korkuyla telaş içinde düşen koltuğuna çevirdi bakışlarını genç adam. Genç kız sesi işiterek dans etmeyi kesmiş, dikkatini perde çekilmiş kapıya vermişti. Adımlarken genç adam yavaşça çömeldi ve yerdeki koltuğunu almaya çalışırken perdenin açılmasıyla koridora sızan ışığı görüp gözlerini yumdu. Derin bir nefes bıraktı. "Yanına geliyordum, kusura bakma. İzlemiyordum yani."

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin