"Beatrix? Hayır, bence bu başka biri. :)"
(K/DA - Villain (ft. Madison Beer, Kim Petras))
[GIRIŞ]
Havada süzüleduran mor sıvıyı tek avucunun içine toplayan genç adam, karşısında dik dik bakan üyelere sırıttı. "Xavier Koleji'nin yetkin mezunları olacaksınız bir de, yazık."
"KAPA ÇENENİ!"
"Lalisa!" Jisoo genç kıza susması için ikazda bulundu. Lanet herifin onlar hakkında bilgi sahibi olması durumu kötüleştirirdi, bu sebepten de ona tuzak kurmaları gerekiyordu.
Namjoon adamın zihnine girmeye çalışıyor fakat başaramıyordu. Rose uzun süredir pratik yapmadığı için sesi çatlamaya ve gücü aksamaya başlamıştı. Jimin öne çıkınca Lalisa Rose'yi kolundan yakaladı düşmemesi için.
"Hakkımızda hiçbir şey bildiğin yok!"
"Ah, elbette bi-"
Genç adamın bulunduğu yere aniden çakan şiddetli ışık, herkesi kör ettiğinde genç adam kalkanını aktifleştirdi. Üyeler Seokjin'in görünmez bariyerine sığınırken bir ses yükseldi. "BURADAN CANLI ÇIKAMAYACAKSIN P*Ç KURUSU!"
Hakaretin peşine ormanın ilerisinde beliren bir görüntü fark edildiğinde üyelerin gözleri genç adamın epey uzağında duran kıza takıldı.
"SENİ KENDİ ELLERİMLE ÖLDÜRÜP KELLENİ JUN'A HEDİYE EDECEĞİM, DUYDUN MU BENİ FRAUCH!" Frauch başını arkasına çevirerek ifadesizlikle bakarken Della avuçları arasında parlamaya başlayan yıldırımlarını şekillendirdi. Öfkeyle tısladı dişlerini sıkarken. "Aksini istersen dökülmeye başla! Ona ne yaptın?"
Frauch hafif bir yan gülüş attı. "Hoşgeldin, sensiz parti olmazdı zaten."
"N'OLDU? ZORUNA MI GİTTİ?"
"Kellen olmadan parti yapamazdık, sayende güzel bir kutlama yapacağız." Dedi Frauch, parmağını uzatarak ortalıkta olmadıklarından bihaber olduğu üyeleri gösterdi sonra. "Organlarla yapılan partiden lezzetlisi yoktur."
"KES BOŞ YAPMAYI!" Della öfkeyle bağırınca bedeninden çıkan şimşekler havaya doğru dolandı. "KARDEŞİMİ BANA GERİ VERECEKSİNİZ!"
Ayaklarının dibinde dönerek kendisine çevirdi bedenini, ardından avucundaki mor sıvıyı aktifleştirdi Frauch. "Efendi Jun sizi tanımadığını belirtti. Yeterince açık olmadı sanırım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasy"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...